PERSONAL ASSISTANT G.M.

ANMIRA RESORT & SPA HOI AN
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hội An, Quảng Nam
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

JOB PURPOSE
• Support General Manager at planning and organizing, be knowledgeable about company practices and procedures, and have an expert understanding of the executive’s schedule.
• Provides a wide range of tasks, including meeting scheduling; travel arrangements; business correspondence; and scheduling personal appointments.
JOB RESPONSIBILITIES
• Excellent communication skills
• Establish and maintain communication/coordination procedures with other departments.
• Attention to detail.
• Handle travel arrangements, including reservations, airfare, and ground transportation.
• Handle reservations and scheduling for meetings and events of G.M.
• Act as primary liaison to government, the business community, and other groups.
• Provide administrative and clerical support to company managers and staff.
• Prepare personal expenses for reimbursement by the General Manager.
• Responsible for a wide variety of administrative activities
• Other duties as assigned.
• Proven experience working in a fast paced, deadline driven environment.
• Maintain complete and accurate records of all management activities.
• Maintain effective working relationships with all managers.
• Manage the General Manager’s schedule, including travel, appointments, and other tasks.
• Assist with association planning and events.
• Set up and maintain all financial and business records, including accounts receivable, accounts payable, employee benefit records, and payroll.
• Handle communications, including email, phone, and texts.
• Strong organizational skills and ability to multi- task
• Ability to prioritize time effectively
• Establish and maintain relationships with consultants, vendors, and partners
• Assist the General Manager with business development, business operations, consulting, speaking engagements, and other projects as needed.

Yêu cầu công việc

QUALIFICATIONS
- University graduated in Language/ Economics and Business Administration.
EXPERIENCES
• Have excellent written and verbal communication skills.
• 3–5- year experience at P.A position in 4–5- star hotel before.
• Highly organized, detail- oriented, and able to multitask effectively.
• Good at PPT, analytical and statistical skills.
OTHERS
• Good command of both written and spoken English. / Thông thạo cả viết và nói tiếng Anh.

Quyền lợi

- Thưởng tháng lương thứ 13.
- Các chế độ phúc lợi khác theo quy định của công ty.
- Tham gia đóng các loại bảo hiểm (BHXH, BHYT, BHTN).
- Phép năm theo Luật lao động
- Mức lương: Thỏa thuận khi phỏng vấn.
- Phụ cấp thẻ taxi, điện thoại, và các phụ cấp thông thường khác.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-20 10:50:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin PERSONAL ASSISTANT G.M. - Mã tin đăng: 4435001. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

ANMIRA RESORT & SPA HOI AN

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Trợ Lý, Thư Ký
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Giờ hành chính
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
18/07/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây