Personal Assistant/Secretary for GM

MÖVENPICK HOTEL HANOI
Mức lương
8 - 12 triệu
Địa điểm làm việc
Hoàn Kiếm, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Maintain and update ‘Manager- On- Duty’ schedule
Take minutes at the Executive Committee Meeting
Perform other reasonable duties assigned by the assigned by the Management
Screen/handle telephone calls, appointments, mails and emails and take action accordingly
Attend all briefings, meetings and trainings as assigned by management Maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all times
Maintain and update Executive Committee and Department Heads’ leave record
Ensure adequate stock of office stationery
Attend to requests from divisional, corporate or owners offices and facilitate it accordingly
Ensure approval forms are prepared for the General Manager for signature and approval of the Vice President, Operations, e.g. leave application forms, travel approval forms, expense claims reports, etc.
Maintain and update Executive Committee and Department Heads’ personal files kept in the General Manager’s office
Maintain confidentiality of sensitive matters/issues
Coordinate and communicate with various departments and all levels of staff on matters directed by the General Manager
Prepare monthly financial data reports
Maintain a high level of professionalism and project a positive image of the organization.
Co- ordinate travel arrangements in a highly efficient manner and prepare detailed travel file accordingly
Prepare and manage correspondences with internal and external parties for General Manager’s signature
Maintain systematic up- to- date filing and tracing systems
Manage and upkeep the functionality and cleanliness of the office
Attend to residents/patrons’ special requests or complaints that are directed to the General Manager
Manage the General Manager’s diary to co- ordinate meetings/appointments, and to ensure smooth running of such meetings

Yêu cầu công việc

Minimum 2 years of secretarial experience with at least 1 years serving the senior management level
Ability to work effectively and contribute in a team
Self- motivated and energetic
Excellent reading, writing and oral proficiency in English language. Fluently Vietnamese
Good communication and customer contact skills
Well- presented and professionally groomed at all times
Good working knowledge of MS Excel, Word, & PowerPoint
Diploma education
Service oriented with an eye for details

Quyền lợi

Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide
Take 2 days off/week
100% social insurance payment based on salary from the first day of work
Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities
Opportunity to grow within your property and across the world
Develop your talent through learning programs by Academy Accor

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-25 12:45:31

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Personal Assistant/Secretary for GM - Mã tin đăng: 4215777. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: 83A Ly Thuong Kiet Street | Hoan Kiem District, Hanoi | Vietnam

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Giờ hành chính
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
15/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây