PHÓ BỘ PHẬN LỄ TÂN/ASSISTANT FRONT OFFICE MANAGER

KHÁCH SẠN IMPERIAL DALAT
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Đà Lạt, Lâm Đồng
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Main Duties & Department Management – Operations Management According to Standards
- Support Front Office staff in necessary situations.
- Assist in managing and ensuring smooth operations of the Front Office in compliance with hotel standards;
- Manage room revenue and related service products effectively;
Customer Relationship Management and Development
- Optimize the application and utilization of computer and information technology throughout the Department;
- Deal effectively with intoxicated individuals and unauthorized persons;
- Receive and handle serious customer complaints in the absence of the Department Head;
- Manage and deliver high- quality and efficient customer service in accordance with hotel standards;
- Handle hotel emergencies effectively;
- Coordinate with other departments to ensure safety and security within the hotel, with special attention during holidays, festivals, conferences, weddings, and major events;
- Be capable of providing basic first aid;
- Continuously monitor and supervise staff activities to ensure customers are satisfied and their requests are met promptly and effectively in line with the hotel’s service standards;
- Possess strong skills in promoting and marketing room products and services, with a thorough understanding of the local tourism market.
- Welcome and take care of VIP guests as per hotel regulations;
- Maintain and develop effective customer relationships;
Recruitment & Training Management
- Capable of conducting on- the- job training and delivering effective group training sessions;
- Ensure full participation in all hotel training programs as required
- Proficient in recruitment, selection, and employee retention processes;
- Identify employees’ development needs;
- Assist the Department Head in planning, implementing, and evaluating training programs to enhance staff competency;
- Ensure a suitable successor is trained and ready to take over the position when required;

Yêu cầu công việc

- Bachelor’s or College degree in Front Office, Hotel, or Tourism Management
- Good communication skills in English and another foreign language.
- Using Opera Cloud software.
- At least 2 years of experience in a similar position at hotels of the same standard

Quyền lợi

- Entitled to service charge
- Periodic health check- ups
- Holiday bonuses, 13th- month salary and year- end bonus
- Negotiable salary
- Social insurance in accordance with state regulations,
- Allowances according to current policies

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-06 23:00:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
05/12/2025
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Cấp bậc
Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Khu vực
Đà Lạt, Lâm Đồng
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin PHÓ BỘ PHẬN LỄ TÂN/ASSISTANT FRONT OFFICE MANAGER - Mã tin đăng: 5382360. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

KHÁCH SẠN IMPERIAL DALAT

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job