Procurement Sup

CÔNG TY TNHH CHẾ BIẾN THỰC PHẨM VÀ BÁNH KẸO PHẠM NGUYÊN
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

DEVELOP PROCUREMENT PLAN:
• Receive purchase requests from maintenance department + Importing equipment PR + PNI projects, search for suppliers and provide price plans for the required departments.
• Interface with team members, Engineering, MKT, Production, R&D to satisfy purchased requisitions.
• Cost saving management: control cost avoidance by negotiation a better price from the lowest price of at least 3 quotation suppliers.
• Conduct a search for a supplier, negotiate a bid to get the most reasonable price, then transfer the quotation to the head of the maintenance department, production, warehouse, cost price validation
MANAGE SUPPLIER SELECTION PROCESSES:
• Conduct negotiations with preferred suppliers on contract terms and conditions.
• Analyze list of suppliers based on prices, specifications, and delivery dates to determine best supplier bids.
• Track supplier performance on- time and in- full delivery
• Review accuracy of information gathered on potential suppliers that fulfill procurement requirements.
• Follow selection processes and criteria working with suppliers.
• Develop proposal development criteria to be used by prospective suppliers.
• Ensure buying machines and spare parts from authorized traders.
• Source new suppliers for PNI project launch on- time.
MANAGE PROCUREMENT ACTIVITIES:
• Review requisitions to ensure coding is correct and valid justification is provided; facilitate the approval process and convert requisitions into Purchase Orders.
• Submit to the Head of Department and BOD for approval of the quotation and updating the price when approved
• Coordinate with functional departments to perform supplier capacity assessment.
• Tracking of Purchase orders (PO) and delivery orders (DO).
• Make advance documents and payment to suppliers.
• Carry out procedures for receiving goods without going through the warehouse and transferring warehouse receipts, making payments to the accountant.
• Contract submit and update.
• Make periodic or irregular reports on the tasks in charge at the request of the Head of the Department
• Negotiate and edit contracts to purchase goods and services with a value greater than twenty million.

Yêu cầu công việc

• Graduated University
• Must have strong computer knowledge in MS Office, ERP Oracle, and Subsystem.
• Knowledge of bidding and price strategy process.
• Good communication in English is required.
• Product/Technical Knowledge.
• At least 2- 3 years’ experience in mechanical, machine, spare parts.
• Contract drafting principles/Contract Law.
• Knowledge of inventory management and stock control.
• Commercial Law

Quyền lợi

Được hưởng các chế độ BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Nhà nước• Lương tháng 13• Được công ty tổ chức đi du lịch 2 năm/lần• Môi trường làm việc thoáng mát, sạch sẽ, đồng nghiệp vui vẻ, hòa đồng.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-10 17:20:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Procurement Sup - Mã tin đăng: 4705768. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Phòng 701, Lầu 7, Tòa nhà Maritime Bank, 180-192 Nguyễn Công Trứ, Q1, TP.HCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Giờ hành chính
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
10/11/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây