Project Office Admin

DISION TECH COMPANY LIMITED
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Project Admin:

Retrieve necessary information (e.g. user/client requirements and relevant case studies)
Delivering completed software products to clients and performing regular checks on the products&039; performance.
Develop a detailed project plan to monitor and track progress
Planning out the blueprints for software projects, including defining the scope, allocating resources, setting deadlines, laying out communication strategies, and indicating tests and maintenance.
Motivate and lead project teams while collaborating with internal/external clients throughout the software development cycle until project completion

Office Admin:

Managing and assisting the internal team
Provide general administrative support to the office, including organizing office events, meetings, announcements, etc.
Managing office equipment and supplies inventory, ensuring adequate arranging repairs or replacements as needed.
Support in organizing office layout and workspace arrangements to optimize efficiency and productivity.
Support in handling confidential information with discretion and professionalism, maintaining data security protocols.
Assist in informing about company regulations, preparing internal documents, and ordering office supplies

Yêu cầu công việc

Bachelor&039;s degree in business administration, Computer Science, or a related field.
Previous experience in project coordination and office administration within an IT company is an asset.
Familiarity with IT terminology, processes, and workflows is preferred.
Have knowledge of agile process models such as Scrum (required) and Kanban
The ability to adapt to changing priorities, work well under pressure, and handle unexpected situations
From 2 years of experience as Project and Office Admin
Profound communication skills in Vietnamese and English are very important, with the ability to interact with individuals at all levels of the organization.
Excellent organizational and time management skills, with the ability to prioritize tasks effectively.

Quyền lợi

13th- month, 14th- month salary and bonus based on the Work results.
Free on- site food, and coffee
Professional tech training to invest in education that’s important to you
Free parking fee
To participate in the regimes of social insurance, health insurance, and unemployment- insurance according to the government when signing official labor contracts.
Over 14 days of annual leave
Working 5 days (9:00 am- 6:00 pm) per week from Monday to Friday, off Saturday and Sunday.
Join a young dynamic and fast- growing global company (English- speaking environment).
Salary: Negotiable according to ability.
Annually teambuilding

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-06 17:15:28

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Project Office Admin - Mã tin đăng: 4262259. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: Số 9 đường số 22, Phường An Khánh, Quận 2, Thành phố Thủ Đức, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Thông tin chung

Ngành nghề
Hành chính - Văn phòng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/05/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây