Purchaser Leader

CÔNG TY TNHH, LIÊN DOANH VĨNH HƯNG (TMI VIET NAM)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 10 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Department Meetings: Participate in meetings with other departments to coordinate activities and address issues.
Performance Tracking: Monitor staff performance, identify areas for improvement, and provide guidance and support.
Material Replacement: Manage material replacements in collaboration with the QA Department, supplier, and customer.
Innovation Promotion: Encourage staff to explore innovative approaches to improve efficiency and effectiveness.
Staff Management: Oversee and allocate tasks to staff based on their capabilities, ensuring efficient implementation of material procurement and planning.
Supplier and Material Management
Special Projects: Contribute to special projects or initiatives as assigned by top management.
Department Coordination: Coordinate with Development and Technical departments to obtain required information before the order due date.
Order Processing: Review customer orders, ensure accuracy of information (style, quantity, FOB price, ex- factory time), and communicate any discrepancies to customers.
Material Management and Planning
Compliance: Ensure compliance with relevant standards and regulations, such as CT- PAT, ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 1800, and Lean.
Material Reporting: Provide regular reports on stock levels, material movements, and customs data to relevant departments.
Quality Assurance: Collaborate with the QA Department to ensure adherence to quality standards and customer requirements.
Quality and Compliance
Material Tracking: Monitor material arrival, address delays, and coordinate with relevant departments to find solutions.
Document Approval: Approve specific documents within authorized limits.
Problem Solving: Address issues within the scope of responsibilities and escalate problems beyond the scope to the Merchandiser Manager for consultation.
Order Tracking: Monitor order status, inform customers of any changes or delays, and handle order cancellations or modifications.
Order Handling and Documentation
Data Tracking: Maintain and update order information tracking charts and stock records.
Supplier Performance: Track and evaluate supplier performance, including on- time delivery, quality, and compliance.
Other Duties
Material Booking: Prepare necessary documents, including technical documents and yield information, to initiate material booking upon receiving orders.

Yêu cầu công việc

Education: University degree, preferably in Garment Technology.
Technical Skills: Proficiency in Microsoft Office, especially Excel.
Soft Skills: Strong communication, problem- solving, and interpersonal skills. Ability to manage multiple tasks and work effectively in a team environment.
Experience: At least 3 years of experience in a purchasing role within the garment manufacturing industry.
Languages: Fluency in garment manufacturing terminology

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-13 15:20:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
04/11/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 10 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Vật tư/Thiết bị/Mua hàng
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Purchaser Leader - Mã tin đăng: 5192888. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH, LIÊN DOANH VĨNH HƯNG (TMI VIET NAM)

Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: 1365/1 Quốc Lộ 1A, An Phú Đông, Quận 12, Tp. HCM

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job