Quản Lý Nhà Hàng

CÔNG TY TNHH KIM LIÊN HÀ NỘI
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hoàn Kiếm, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Responsibilities:

Collaborate with the Sales & Marketing department during promotional campaigns to attract customers and increase revenue.
Manage the purchasing of ingredients and equipment and efficiently manage inventory.
Supervise and coordinate the daily operations of two restaurants, ensuring quality of service & products including restaurant dining, banquets, and meetings.
Prepare cost reports, sales reports, inventory checks, training & evaluation reports periodically, and service quality reports as regulated and as requested by superiors.
Determine drink prices, manage costs and pricing to ensure optimal profit.
Develop & implement procedures to ensure service quality and food safety hygiene.
Arrange departmental shift schedules. Support recruitment, training, and development of staff, set goals, and evaluate performance.
Manage operations from setting up banquet rooms to service and clean up after events.
Carry out tasks assigned by management.
Work closely with other departments such as reception, kitchen, and technical to ensure seamless and high- quality service delivery.
Manage departmental finances.
Ensure the highest customer satisfaction by providing excellent service.
Ensure all F&B products meet the highest standards of quality and food safety.

Requirements:

Outstanding communication and problem- solving skills.
Motivated and committed to long- term engagement with the company.
Good English communication skills.
Excellent leadership and team management skills.
Bachelor&039;s degree in Hotel Management, Tourism, or a related field.
Agile and honest.
Preference for candidates with experience in 4- star hotels or higher.
At least 5 years of experience in the hospitality industry, including a minimum of 3 years in a managerial role.
Willing to work flexibly, including weekends and holidays, to meet customer needs.
Proficient in using the Smile hotel management software and Smile POS.
Ability to work under pressure and multitask.

Quyền lợi

Hỗ trợ laptop, thiết bị làm việc

,
Hỗ trợ laptop và thiết bị phục vụ công việc

Cơ hội phát triển nghề nghiệp

Hỗ trợ đào tạo và cải thiện năng lực
,

Hoạt động team- building

,
Giúp bạn xây dựng tinh thần đoàn kết, văn hoá và tin cậy với công ty

Nghỉ phép

Bạn có thể nghỉ phép hoặc nghỉ ốm không giới hạn, miễn là quản lý trực tiếp chấp thuận thời gian nghỉ của bạn

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-05-26 23:25:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Quản Lý Nhà Hàng - Mã tin đăng: 4313049. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Số 13, phố Lý Thái Tổ, Phường Lý Thái Tổ, Quận Hoàn Kiếm, Hà Nội, Việt Nam

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
02/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây