Receptionist Cum Event Coordinator

CÔNG TY TNHH I-GLOCAL - CHI NHÁNH THÀNH PHỐ HỒ CHÍ MINH
Mức lương
7 - 12 triệu/tháng
Địa điểm làm việc
Thái Bình; Quận 1, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

• Greeting and welcoming guests as soon as they arrive at the office.
• General reception duties including answering telephone and giving information to callers, taking 
messages, or transferring calls to appropriate individuals; ensure visitors are well-received on arrival; 
arranging and serving refreshments when necessary.
• Organizing the reception area with all necessary stationery supplies (pens, form forms, note paper...)
in a clean manner, managing the meeting room bookings and keeping information materials up to date.
• Managing meeting and event logistics, such as ensuring TV, projectors, Zoom account, supplies are 
set-up, providing drinks in meetings.
• Receiving and processing mail and parcels.
• Monitoring office facilities including stationeries, furniture, lighting, and other office equipment to 
ensure that they are always in good condition for ready use.
• General housekeeping – ensuring all meeting rooms are in order on a daily basis.
• Providing administrative support for daily meetings and a variety of events such as face-to-face 
meetings, online meetings, company trip, company establishment party, internal training, employee 
engagement events, monthly seminars, ect.
• Supporting in organizing seminar (before-during-after), including material, document printing, tea 
down and other preparations.
• Conducting pre- and post-event surveys to determine success of events.
• Any other miscellaneous office administrative duties assigned from time-to-time.

Yêu cầu công việc

• Bachelor’s degree in Public Relations, Event Management or related fields.
• Good customer service skills and enjoys hospitability duties.
• A team member with high level of integrity, responsibility and trustworthiness.
• Well organized and detail-oriented with multitasking abilities.
• Effective verbal and written communication skills with internal and external customers, visitors and 
telephone callers.
• Diligent, systematic and meticulous, with strong pro-activity and drive.
• Creativity skills for problem-solving, developing ideas and viewing challenges from a new 
perspective.
• Ability to work effectively and make sound decisions with minimal supervision to meet established 
deadlines for a variety of demands and projects.
• Good speaking and writing in English.
• Proficient in Microsoft Office applications, including Word, Excel and Powerpoint.
• No experience accepted.

Quyền lợi

• Good working conditions with a friendly and creative working environment, open corporate culture, 
competitive benefits and compensation.
• Rights to participate in soft skills & technical seminar programs.
• Having work performance review & salary review once per year.
• Negotiate salary & other benefits in interview.

Cập nhật gần nhất lúc: 2023-02-09 12:16:40

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Receptionist Cum Event Coordinator - Mã tin đăng: 3236107. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Tầng 14 Tòa Nhà Maritime Bank Tower, 180-192 Nguyễn Công Trứ, Hồ Chí Minh, Quận 1, Việt Nam

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
10/03/2023
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây