Receptionist Responsibilities (Office Building)

CÔNG TY CỔ PHẦN PHÁT TRIỂN A&B
Mức lương
8 - 10 triệu
Địa điểm làm việc
Quận 1, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

• Perform other clerical receptionist duties such as filing, photocopying, transcribing and faxing (if any)
• Update calendars and schedule meetings (if any)
• Maintain office building security by following safety procedures and controlling access via the reception desk (monitor logbook, issue visitor badges)
• Order front office supplies, utilities, flowers and keep inventory of stock
• Receiving and sorting daily mail
• To carry out other jobs are assigned by Building Director.
• Ensure lobby, lift lobby and public area at the Ground floor are tidy and well presentable.
• Make report and record all tenants request, building incidents...
• Receiving visitors, customers and tenants at the front desk by greeting, welcoming, directing and announcing them appropriately
• Make report of building utilities.
• Ensure reception area with all necessary stationery and material (e.g. pens, forms and ...)
• Receive, sort and distribute daily mail/deliveries
• Answering screening and forwarding incoming phone calls
• Provide basic and accurate information in- person and via phone/email
• Receive customer request and pass to related or in charge departments immediately.

Yêu cầu công việc

• Ability to be resourceful and proactive when issues arise
• Hands- on experience with office equipment (e.g. fax machines and printers)
• Customer service attitude
• Solid written and verbal communication skills
• Multitasking and time- management skills, with the ability to prioritize tasks
• Proficiency in Microsoft Office
• Required at list College degree
• Good English communication or additional certification in English is a plus.
• Professional attitude and appearance
• Excellent organizational skills
• Proven work experience as a Receptionist or Front Office Representative or similar role is plus

Quyền lợi

- Annual year- end party;
- Annual leave according to state regulations;
- Travel abroad every 2 years
- Benefits from the company and union on holidays, New Year, Birthdays, Appreciation,...;
- Opportunities for career development and advancement;
- Dynamic working environment;
- Fully participate in health insurance, social insurance, and unemployment insurance according to State regulations
- 13th month salary and bonus policy based on the company&039;s business performance;
- Annual health check- up;

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-05-21 18:20:06

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Receptionist Responsibilities (Office Building) - Mã tin đăng: 4374803. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN PHÁT TRIỂN A&B

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Trình độ yêu cầu
Trung cấp - Nghề
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
15/07/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây