Reservation & Customer Services

INDO TRANS LOGISTICS
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 6 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Responsibilities

Tracing flight/shipment information and response to customers; processing and responding to customer claims.
Resolving customer complaints, issues, and escalations related to cargo services in a professional and customer- focused manner.
Achieve budget tonnage and budget revenue set per year.
Respond to customer upon receiving booking; find space and coordinate with Sales, and Airline&039;s principles to arrange suitable space and Manage and fulfill Allotment space.
Make payment plan for each item and follow accordingly to meet the deadline; and based on the proposed annual budget list for reasonable spending.
Perform other duties as assigned.
Response quickly and timely on Principle request; perform strictly in line with Principle&039; guideline.
Always research and deploy applications carefully.
Always listen and dedicatedly serve customers&039; needs. Make customers always satisfied with the company&039;s products. After sales service to be in focus.
Working at: NTS Building, Noibai Airport, Soc Son, Hanoi City, Vietnam.

Benefits

Competitive salary and benefits package.
Opportunity for professional growth and development.
Opportunity to work in a fast- paced and dynamic environment.

Yêu cầu công việc

Qualifications

Minimum of 3 year of booking & CS experience in Aviation/GSA/Air Forwarder.
Ability to work independently and as part of a team.
Good in English.
Having knowledge about Aircraft type/ULD, Air Cargo Basic.
Strong communication and interpersonal skills.
Priority for candidates have IATA Certificates.
Proficient in Microsoft Office Suite (Word, Excel, Outlook).
Positive attitude and a willingness to learn.
Bachelor’s degree in Aviation/Business Administration/Foreign Trade or College of Foreign Trade Economic.
Excellent organizational skills with the ability to prioritize and manage multiple tasks simultaneously.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm, CLB thể thao

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-27 02:15:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Reservation & Customer Services - Mã tin đăng: 4678681. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: 52 – 54 – 56 Trường Sơn – Phường 2 – Quận Tân Bình, TP.Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 6 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
26/10/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây