Resilience & Incident Manager - Digital Banking

TYMEX
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Mô tả công việc

You will be required to help us shape and improve the Incident, Problem and Change Management domain to achieve better uptime outcomes. We’re operate Banks in South Africa and the Philippines, with our primary Product & Engineering Hub in Vietnam. You will be required to travel to South Africa, Philippines and spend a significant amount of time in Vietnam (HCMC). The ideal person will live in one of our operating countries, or be open to relocate to Vietnam for a period. Good spoken and written English is critical.
Keeping our Banking Apps and eco- system alive and well for our 15 million (& growing!) customers is critical for a great Customer Experience … but things happen. We’re looking for a senior technologist with a strong understand of Incident, Problem and Change Management to help us prevent incidents from impacting our Customers. Your role as a senior technologist will require a calm and firm head for the times when incidents do occur.
We’re NOT after a traditional ITSM / ITIL person, we’re after modern thinker to us build / grow a lean, mean incident, change and problem management domain for the benefit of our Customer.

Yêu cầu công việc

Yêu cầu công việc

Ability to design and grow a lean, efficient change management & incident management framework
Excellent verbal and written communication skills, with the ability to communicate effectively with technical and non- technical stakeholders.
Familiarity with digital banking platforms, core banking systems, and API- driven architectures.
Adaptability to work across different cultural contexts
Forward- thinking professional with a modern approach to ITSM practice
Familiarity with contemporary tech stack including AWS, Datadog, and Atlassian suite
Strong leadership, decision- making, and problem- solving skills.

Quyền lợi

Tại sao bạn sẽ yêu thích làm việc tại đây

Full benefits and salary rank during probation.
Performance bonus up to 2 months
Work- life balance 40- hr per week from Mon to Fri.
Internal Hackathons and company&039;s events (team building, coffee run, blue card...)
SMART goals and clear career opportunities (technical seminar, conference, and career talk)- we focus on your development.
Overseas travel opportunities for training and working related.
Values- driven, international working environment, and agile culture.
13th month salary pro- rata
Insurances as Vietnamese labor law and premium health care for you and your family without seniority compulsory
15- day annual leave+ 3- day sick leave + 1 birthday leave + 1 Christmas leave
Meal and parking allowance are covered by the company.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-18 10:35:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Resilience & Incident Manager - Digital Banking - Mã tin đăng: 4727863. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

TYMEX

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Ngân hàng/ Tài Chính
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
22/11/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây