Sales Admin / Nhân viên Hỗ trợ Kinh doanh

CÔNG TY TNHH THE MIRACLE VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Phú Nhuận, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

*About The Miracle Agency
Our mission is to create meaningful connections between brands and communities through authentic storytelling and measurable impact.
As a Sale Admin, you play a key role in supporting our commercial operations, ensuring smooth coordination between departments and seamless service delivery to clients.
The Miracle Vietnam Co., Ltd is a Social Outreach–driven agency specializing in Influencer Marketing, Community Engagement, and Integrated Social Campaigns across Vietnam and Southeast Asia.
*Responsibilities
Sales Support
- Monitor client receivables, proactively send payment reminders, and work closely with the Accounting/Finance team to ensure timely payment settlement.
- Track the progress of contracts/orders and coordinate with internal teams to ensure services are delivered in accordance with agreed commitments.
- Prepare, process, and follow up on contracts, contract appendices, sales orders, invoices, and related sales documentation with relevant stakeholders.
Customer Information & Document Management
- Ensure the accuracy, completeness, and consistency of data for internal tracking, reconciliation, and reporting purposes.
- Update, manage, and maintain customer information, contract files, and sales documents in a structured, well- organized, and easily accessible manner.
Internal Coordination
- Work closely with Accounting, Operations, Social Outreach, and other relevant teams to handle issues related to customers, contracts, or orders.
- Proactively propose improvements to processes, templates, and workflows to enhance efficiency and minimize operational errors.
Reporting & Administrative Tasks
- Prepare and update daily, weekly, and monthly reports related to contracts, revenue, and payment status as required by management.
- Perform other administrative and operational support tasks as assigned by the line manager.
*Requirements
- Detail- oriented, honest, responsible, and reliable.
- Bachelor’s degree in Economics, Marketing
- Open to fresh graduates – training provided
- Skills: Proficient in Microsoft Office (Excel, Word); PowerPoint is a plus.
- Strong communication skills; quick, adaptable, and solution- oriented.
- Proactive, eager to learn, and capable of working independently or in a team.
- Experience in Sales Admin / Operations / Customer Service is a plus.
*Compensation & Benefits
- Supportive, young, and dynamic working environment
- Full social insurance according to government regulations
- Annual leave days, company trip, Year- end Party, Team building
- Salary: Competitive according experience + 13th- month bonus
* Adress: Floor 3rd, 262 Huynh Van Banh, Phu Nhuan Ward, HCMC
* Time working: 9:00- 18:00 from Monday- Friday (Lunch break: 1.5 hours)

Quyền lợi

career growth, user defined

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-12-25 12:30:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
23/01/2026
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Cấp bậc
Nhân Viên
Trình độ yêu cầu
associate degree
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Khu vực
Phú Nhuận, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Sales Admin / Nhân viên Hỗ trợ Kinh doanh - Mã tin đăng: 5465284. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH THE MIRACLE VIỆT NAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây