Senior CRM Executive

CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI NCA (VN)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Objective of role:
In this role, you will be responsible for the management of the loyal program and CRM portfolio to help Pandora achieve continuous growth on Vietnam market. You should be familiar with advanced customer segmentation, set a data- driven strategy for repeat customer growth, define metrics and KPIs; improve customer experience; grow the life- time value of the growing global customer base. Working closely with all departments internal and CRM partner external to ensure loyalty programs works effectively for all aspects of the company.
Detailed responsibilities/accountabilities
Planning and Executing:
- Assist the team with other customer care efforts including email, direct mail and phone lists for exclusive events, new collection events, press event, etc.
- Working closely with Sales and Merchandise Team to help drive sales promotions and customer loyalty programs.
- Brief the Graphic Designer and Copywriter on upcoming CRM campaigns.
- Working closely with Brand to deliver targeted communications campaigns across a number of channels including email, ZNS, SMS, social media.
- Planning CRM strategies designed to attract and retain customers while expanding the brand’s reach and boosting consumer loyalty.
- Working closely with other departments to implement a CRM campaigns that works across the board.
- Building and operating CDP system to make sure all the data are synchronize and analyze.
Partnership
- Explore potential to cross- sell and upsell from existing partner clients while matching clients’ business and strategic needs.
- Build and maintain relationships with existing and potential partner clients. (E – Wallet, Barter Deal, etc)
Report
- Monitor daily trends in campaign performance and proactively address underlying causes of trends.
- Set KPIs to measure campaign results, drive insights and recommendations and communicate these clearly and accurately back to the business, helping to inform business decisions and future campaigns iterations.

Yêu cầu công việc

Requirements
- Proficient in Microsoft office & English communication
- Bachelor’s Degree required 2- 4 years of experience in marketing, CRM, Loyalty or related fields.
- Ability to work in a fast- paced setting under tight deadlines.
- Highly organized with experience of balancing multiple projects.
- Excellent planning and analytical skills.
- Experience in CRM, data- driven marketing, analytics, and digital transformation.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-26 19:25:29

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Senior CRM Executive - Mã tin đăng: 4221928. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI NCA (VN)

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
25/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây