CÔNG TY CỔ PHẦN VÀNG BẠC ĐÁ QUÝ PHÚ NHUẬN
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Mission:
Monitor and supervise the implementation of the Customer Experience Program to ensure its goals and create the highest level of customer satisfaction and customer loyalty.
Responsibilities:
· Design and execute customer satisfaction and loyalty initiatives to elevate customer engagement and foster brand allegiance.
· Establish good touchpoints across the entire customer relationship journey, identify customer segmentation and develop suitable strategies, provide inputs for keeping fine- tuning the customer’s experience.
· Coordinate with all internal stakeholders to carry out necessary work to ensure consistency and transparency in customer experience development projects.
· Participate in customer journey mapping and identify gaps/opportunities opportunities to proactively enhance the customer experience.
· Participate in building customer experience assessment tools/systems, propose suggestions, and implement improvement actions to improve customer satisfaction and retention rates.
· Implement projects to enhance customer experience. Prepare progress reports and project performance reports.
· Develop a plan for activities/events/decorations during special occasions throughout the year, following the seasons/festivals, to increase engagement and provide a consistent customer experience.
· Perform other tasks assigned by superiors.
· Coordinate assessments with individuals and organizations to equip retail teams knowledge and skills to provide the best customer experience.

Yêu cầu công việc

Education:
· Degree and major: Bachelor’s Degree or higher qualification in a relevant discipline/ business administration
· Other experiences required by the industry: retail, customer service, events, customer experience, training, human resource assessment.
· Foreign language proficiency: English communication
Experiences:
· Having worked in large- scale retail companies is an advantage
· Work experience related to current job: customer experience development, customer care system management, customer crisis handling, customer demand forecasting, business resource capacity assessment/ enhancement.
· Minimum 4 years CX or relevant experience
Skills:
· Soft skills: implementation, evaluation, partner management, creativity, results- oriented skills.
· Management skills
· Job skills: training, analytical skills.
PHÚC LỢI & MÔI TRƯỜNG LÀM VIỆC:

Thưởng tháng lương 13, Thưởng thành tích: tháng lương 14,15 và thưởng khác theo kết quả kinh doanh công ty.
 Thưởng Kinh doanh theo tháng/quý/năm.
 Thưởng dịp Lễ, Tết, thưởng đột xuất cho thành tích xuất sắc trong tháng.
 Tăng lương theo năng lực và hiệu quả công việc.
 Chi phí Tiền ăn, xăng, điện thoại, và các hỗ trợ chi phí khác theo vị trí và tính chất công việc.
Chi phí Công tác phí theo cấp bậc.
 Phụ cấp đồng phục cho Nhân viên hằng năm.
 Bảo hiểm Xã hội, Bảo hiểm tai nạn 24/24, Bảo Hiểm Sức Khỏe Cá Nhân.
 Khám sức khỏe định kì hằng năm.
 Chế độ nghỉ phép cho nhân viên từ 12 ngày/năm.
 Chương trình đào tạo và phát triển sự nghiệp.
 Môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động, cơ hội thăng tiến, phát triển nghề nghiệp.
 Các họat động tập thể: Teambuilding, Ngày hội văn hóa, Văn nghệ, CLB thể dục thể thao…
 Các hoạt động công đoàn: Quà tặng nhân dịp 8/3, 20/10, Quốc tế Thiếu Nhi 1/6, Tết Trung thu…

Quyền lợi

Máy tính xách tay, Bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Xe đưa đón, Đồng phục, Thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Phụ cấp thâm niên

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-05-29 14:15:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin - Mã tin đăng: 4382433. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 25 - 50
Trụ sở: 170E Phan Đăng Lưu, P3, Q Phú Nhuận

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
26/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây