Senior Customer Service (Furniture)

VIETNAM FURNITURE RESOURCES (VFR)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Bình Dương
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 10 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Assistant Customer Service Manager will be expected to perform the following tasks:
Support Customer Service Manager to leading customer service department in order to achieves customer service objectives by contributing customer service information and recommendations to strategic plans and reviews; preparing and completing action plans; implementing production, productivity, quality, and customer- service standards; resolving problems; completing audits; identifying customer service trends; determining system improvements; implementing change.

Improves customer service quality results by studying, evaluating, and re- designing processes; establishing and communicating service metrics; monitoring and analyzing results; implementing changes.
Plans and implements after- sales services to maintain operating performance of goods purchased and to modify and improve services rendered.
Work closely with production, planning, sales and marketing departments to proactively provide customers with needed information and to identify and respond to customer expectations.
Well understanding staff’s job requirement for back up:
· Inputting orders for customers and ensuring orders are released and shipped within specified timeframe.
· Receive new sample request making PO from customer.
· Receiving customers’ complaints/ inquiries and working closely with related departments to put it right and obtain customers satisfaction.
· Send the sample shipping list to Planning for shipment
· Preparing and sending reports regarding customers’ orders, shipments, accounts, etc, to the customer and sales department.
· Dealing with any correspondence relevant to customers regarding orders, shipping, stock and enquiries.

Yêu cầu công việc

· Verbal & written Mandarin preferable (but not compulsory)
· Graduate level qualifications
· At least one year experience in working and interfacing with ERP system
· Excellent communication skills both verbal and written English
· Customer Service experience not essential, but useful
· Excellent computer skills; MS Office, Emails, ERP systems & databases

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Xe đưa đón, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-19 18:10:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Senior Customer Service (Furniture) - Mã tin đăng: 4820234. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: 47/4 DT743, Binh Chuan Ward, Thuan An Dist.,

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 10 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/12/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây