Senior Executive – Customer Experience Analysis

CÔNG TY CỔ PHẦN DỊCH VỤ DI ĐỘNG TRỰC TUYẾN (VIẾT TẮT M_SERVICE)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc


What you will do

Provide ad- hoc reporting and data analysis support as required to address immediate business needs;
Conduct comprehensive analyses of customer journey data to identify pain points, trends, and opportunities for improvement;
Stay abreast of industry trends and best practices in customer experience analytics and incorporate them into our processes and strategies.
Monitor data quality to ensure reliability and relevance for decision- making purposes;
Design and implement solutions with scalability and automation in mind to empower stakeholders with actionable insights;
Drive customer segmentation strategies to personalize user experiences and optimize engagement and retention efforts;
Utilize statistical methods and tools to analyze complex data sets and derive meaningful insights;
Develop and maintain automated dashboards to monitor performance metrics related to customer experience;
Collaborate with cross- functional teams to consolidate requirements, understand business needs, and prioritize initiatives aimed at enhancing customer satisfaction;


What you will need

Minimum Qualifications:
University degree (BA, BSc, etc.) in a quantitative discipline such as Statistics, Computer Science, Mathematics,Information Management; or University degree with quantitative/statistics coursework such as Business, Economics, Marketing, or relevant fields.
Key Skills/Experience Required:
Critical:
Excellent analytical skills and problem- solving aptitude.
Ability to collect, organize, and analyze significant amounts of data with high attention to detail.
Ability to visualize findings, create meaningful insights, and arrive at actionable recommendations;
Strong spoken and written communication skills (in both English and Vietnamese) to collaborate with team members and to explain findings clearly to internal team as well as stakeholders;
Experience writing complex queries in SQL or other SQL- based languages;
Work proactively with key business partners to closely monitor risks and opportunities and identify improvement opportunities;
Foster strong relationships with business units by establishing a culture of support and shared accountability within the team;
Sense of ownership, a growth mindset, and the ability to recommend solutions which are scalable;
Self- learner and quick to adopt new knowledge and technical skills;
Effectively collaborate within a team as well as work independently.
Desirable:
Experience with BI/analytics/statistics tools and languages (Google BigQuery, Google Data Studio, R, Python, etc.);
Solid technical/functional knowledge in statistics.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-07-16 16:35:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Senior Executive – Customer Experience Analysis - Mã tin đăng: 4481459. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Lầu M, Toà nhà Petroland, 12 Tân Trào, P. Tân Phú, Q.7, Tp. Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Fulltime
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
03/08/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây