Senior Quality Team Leader

II-VI VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Bình Dương
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 7 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Provide product and service that meets customer and applicable regulatory requirements to support our business.
Responsible for Quality functions for designated manufacturing site. Escalation path for quality related risk assessments and decision making.
Lead team to solve quality issues.
Maintain the system and continually improve its effectiveness to enhance customer satisfaction and business performance.

PRODUCT QUAITY CONTROL

Deploy quality management system and quality tools to ensure quality meet customer expectation.
Lead various teams, includes but not limits to: QE, IPQC, Testing/Reliability, Green compliance, FAI.
Ensure quality products and services delivered to customers with the most cost efficiency, fully customer satisfaction, and rule/ regulatory compliance.
Understand sufficiently and correctly products, customer quality requirements.
Respond quickly and accurately to customers.
Coordinate with customers and Coherent oversea colleagues, and Handle customer complaint.

PEOPLE DEVELOPMENT

Ensure the spirit and intent of all employment laws and regulations and Coherent and local HR policies and procedures are understood and complied with in your area.
Ensure you have the right people in the right jobs, by consistently using proper interview and selection techniques and methodologies throughout your organization.
Ensure a learning environment is in place and your team is trained and developed to consistently achieve your organization’s expectations in both the short and long terms.
Ensure your team is staffed, motivated, inspired, engaged, and empowered to deliver a high and sustainable performance level in an ever- changing environment at a cost level the organization can sustain and reflects market realities.
Ensure the Performance Management Process is fully operating with meaningful stretch goals for all employees in your organization, that feedback is on- going and focused on development and done with 100% On Time Delivery.
Ensure a free flow of two- way information for your organization to work effectively and communication channels are active and open.
Ensure an accident- free environment by following all EH&S policies and procedures, maintain a clean, safe and orderly environment and openly endorsing and creating an attitude that all accidents are preventable within your sphere of influence.

Yêu cầu công việc

At least 5 years’ experience.
Excellent interpersonal skills and communication skills in both Vietnamese and English.
Bachelor in statistic, engineering, chemistry, material science or equivalent.
Statistical and quality tools to collect, research, and analyse data.
ISO 9001, FMEA, SPC, Customer service handling, 8D, and continuous improvement.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Xe đưa đón, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-20 06:40:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Senior Quality Team Leader - Mã tin đăng: 4569271. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: No. 36, Street 4th, Vietnam – Singapore Industrial Park 1 (VSIP1), Thuan An, Binh Duong, Vietnam

Thông tin chung

Ngành nghề
IT phần mềm
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 7 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
18/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây