Service Desk Engineer

ELCA
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Mô tả công việc

As a ServiceDesk Engineer, you will be part of our Corporate IT team to help troubleshoot problems in our network our ELCA Group, Globally. You will work on:

You work with Level 2 Experts in Europe to develop strategies, standards, roadmaps, and infrastructure directions.
Direct unresolved issues to the next level of support personnel
Support the roll- out of new IT devices and applications, ensure the protection of computer facilities
Perform remote and onsite troubleshooting through diagnostic techniques and pertinent questions
Determine the best solution based on the issue and details provided by customers, troubleshoot system and network problems
Serve as the first point of contact for internal customers seeking technical assistance with the ticketing system
Your mission includes delivering professional and timely services in relation with all office IT infrastructure."
Install and configure computers, operating systems, and applications
Replace parts as required

Yêu cầu công việc

Yêu cầu công việc

Basic User & Group Active Directory and cloud
An ability to adapt to different demands
At least 3 years experience in IT services
Good communication skills and advanced level of spoken and written English.
Knowledge of desktop operating systems: Linux, Windows desktop and Mac OS and database (i.e. SQL, Oracle)
Advocate of the clien- oriented mindset.
Self- study on new technology and willing to improve on technical skills;"
A high working discipline
Litterate in monitoring, operating systems, networking and database technologies (e.g. Linux, VMWare, Docker, Ansible).
Have an IT certificate or other equivalent diploma
Good- solvingical and evaluative skills;

Nice to have:

Certifications on Amazon AWS / Azure
Experience as a database administrator (DBA)
Experience working for a foreign company

Quyền lợi

Tại sao bạn sẽ yêu thích làm việc tại đây

Good work- life balance
Structured training & development roadmap
Flexible working time
Opportunities for travel to Europe
Hybrid home/office working model
Loyalty programs
Attractive salary
Well- being activities
Performance bonus of up to 4 months‘ salary
Annual company trips and team- building events
Premium healthcare insurance
Professional European- based company

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-18 10:35:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Service Desk Engineer - Mã tin đăng: 4727867. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 100 - 200
Trụ sở: Tòa nhà Melody 2, N1, Điện Biên Phủ, P. 25, Binh Thanh, Ho Chi Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
IT phần cứng/mạng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
22/11/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây