OPENASIA GROUP
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Instructional design

Design course content after TNA, making presentation slide to assist the training process2. Manage training courses
Conduct tests to support the evaluation of their performance and report to higher management.4. Rules and Regulations
Facilitate training sessions by leading group discussion or role- playing activities; assist foreign trainers if needed.
Manage training schedule as well as making induction yearly plan, manage end to end induction process.
Check, monitor, remind and guide subordinates to follow the rules and regulations.5. Other duties
Responsible for assisting the supervision staff including the performance management, training, and assigning mentors.
Check employee’s registration and attendance and ensure that accurate and useful records are kept for future uses (promotion or discipline).
Other tasks or responsibilities as assigned by Line Manager
Propose course content and/or modification when necessary
Coordinate with Admin Dept. to make necessary logistics preparation for training (room, facilities, equipment, stationaries, tea break, etc.).
Plan, organize and implement a range of training activities.
Follow all working procedures, the company’s policies, rules and regulations.
Search for the external training vendors or trainers in order to deliver adequate, effective training programs and courses.
Cooperate with other Depts. to support and take part in organizing the annual events.
Assist in the training needs analysis process, exposed to Operation work to execute TNA
Train new hires and conduct orientation, manage data as instructed.
Monitor induction program quality for all types of people eligible to attend an induction course.3. Evaluate training courses
Make an announcement and send invitation letters to employees.

Yêu cầu công việc

Core Competencies

Training
Knowledge- Professional
Communication
Planning and Organizing work

Skills

Good problem- solving skills.
Good knowledge of spoken and written English
Strong communication skills, especially public speaking and presentation.
Have a polite, tactful, and friendly attitude.
Computer literate: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, and Internet.
Strong time management and teamwork skills.

Knowledge & Qualification

Experience in Retail or Fashion is an advantage
University degree.
Minimum 03 year of training experience.

For more information, please visit: https://career.openasiagroup.com/

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-04 05:00:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin - Mã tin đăng: 4691125. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

OPENASIA GROUP

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
01/11/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây