Requirements:
Computer skills: Proficient in using software for work.
Language skills: English (required); Korean is a plus.
Working office: Vinhomes Grandpark S101, Nguyễn Xiển Street, Long Thạnh Mỹ Ward, Thủ Đức City, HCMC.
Gender: Male (priority).
Experience: Experience in administrative, clerical or office management work. Experienced in organizing, arranging work, synthesizing reports, documents, invoices, and contracts. Minimum required years of experience: 1- 2 years, Having the ability to independently organize tasks according to procedures, and knowing how to propose care for employees and the office environment. Priority is given to those working in information technology, software manufacturing or related industries.
Education background: Graduated from university or regular college or higher, majoring in Accounting, business administration, economics, finance, commerce, foreign languages, etc.
Salary and Benefit:
Attractive salary according to ability.
Salary review 1 time/year.
Other benefits such as health insurance, social insurance, etc. in accordance with the law.
Flexible working hours according to personal schedule, 8 hours/day from Monday to Friday (Working time from 9:00 am to 6:00 pm); you can choose to start work starting at 8am or 9am to fit your personal schedule.
Annual leave: at least 12 days.
13th month salary, parking allowance.
Rarely OT.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Yêu cầu:
Giới tính: Nam (ưu tiên).
Vi tính: Sử dụng thành thạo các phần mềm phục vụ công việc.
Trình độ học vấn: Tốt nghiệp đại học, cao đẳng chính quy trở lên, chuyên ngành về Kế toán, quản trị kinh doanh, kinh tế, tài chính, thương mại, ngoại ngữ,…
Ngoại ngữ: Tiếng Anh (bắt buộc) hoặc biết thêm tiếng Hàn là một lợi thế.
Kinh nghiệm: Có kinh nghiệm trong công tác hành chính, văn thư hoặc Quản trị văn phòng. Có kinh nghiệm trong công tác tổ chức, sắp xếp công việc, tổng hợp báo cáo, chứng từ, hoá đơn, hợp đồng. Số năm kinh nghiệm yêu cầu tối thiểu: 1- 2 năm, có tư duy tự biết sắp xếp công việc của mình mà theo quy trình, biết đề xuất chăm lo cho nhân viên và môi trường văn phòng. Ưu tiên những bạn làm cho ngành công nghệ thông tin, sản xuất phần mềm hoặc có liên quan.
Địa điểm làm việc: Vinhomes Grandpark S101, Đường Nguyễn Xiển, Phường Long Thạnh Mỹ, TP. Thủ Đức, TP HCM.
Lương và phúc lợi:
Có ít nhất 12 ngày phép năm.
Mức lương hấp dẫn theo năng lực.
Chế độ review lương 1 lần/năm.
Thời gian làm việc linh động theo lịch trình cá nhân, 8 tiếng/ngày từ Thứ Hai đến Thứ Sáu (Thời gian làm việc từ 9:00 sáng tới 6:00 chiều); bạn có thể chọn giờ bắt đầu làm việc từ 8 giờ sáng hoặc 9 giờ sáng để phù hợp với lịch trình cá nhân của bạn.
Hiếm khi OT.
Các chế độ khác như BHYT, BHXH,… theo đúng quy định pháp luật.
Tháng lương 13, phí gửi xe.