Trợ lý Giám đốc Khối Chuyển đổi (Executive Assistant)

NGÂN HÀNG TMCP SÀI GÒN - HÀ NỘI (SHB)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 10 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Meeting Coordination: Organize and prepare for executive meetings, including drafting agendas, assembling materials, and taking detailed minutes. Track and follow up on action items to ensure timely completion.
Review strategic, tactical and operational proposals when required, to assess scope, business case, implementation plan, etc advice the Chief Transformation Officer of proposal details, impact and next steps
Prepare position papers, board papers, memo’s and business emails to C suite
Team Liaison: Act as a liaison between the executive and internal/external stakeholders. Foster effective communication and ensure the executive remains updated on key organizational developments.
Calendar and Schedule Management: Oversee and manage the executive’s complex calendar, scheduling meetings, conferences, and travel arrangements. Ensure efficient time management by prioritizing commitments and anticipating needs.
Document Preparation and Management: Prepare reports, presentations, and other executive- level documents. Ensure accuracy, quality, and timely completion of all materials.
Confidentiality and Discretion: Handle highly confidential information and sensitive matters with discretion, ensuring the integrity and privacy of all interactions and materials.
Communication Management: Serve as the primary point of contact for the executive, managing correspondence, calls, and email communication. Respond to inquiries on behalf of the executive, ensuring professional and timely responses.
Travel Coordination: Plan and coordinate domestic and international travel, including flights, accommodations, ground transportation, and detailed itineraries. Manage travel changes as needed and ensure all travel logistics run smoothly.

Yêu cầu công việc

Educational Background: Bachelor degree.
Work Experience
At least 5 years (>10 years preferred) Proven experience as an Executive Assistant, Senior Administrative Assistant, or similar role supporting C- level executives in Financial services industry in Vietnam or large international organisations.
The preferred individual will have at least 5 years of senior project manager experience for large international organisations, with a proven track record of problem solving skills in a fast paced and dynamic environment.
Skills:
Proactive Mindset: Forward- thinking and able to anticipate the executive’s needs in advance.
Confidentiality: Ability to handle sensitive and confidential information with the utmost professionalism.
Time Management: Strong time management skills, with the ability to manage competing priorities effectively.
Problem- Solving: Proactive and resourceful in anticipating challenges and finding solutions independently.
Proficiency in MS Office (Word, Excel, PowerPoint, and Outlook).
Exceptional Organizational Skills: Ability to manage multiple priorities, stay organized, and ensure seamless execution of tasks. Ability to handle changes to schedule and priorities on short notice.
Strong Communication Skills: Excellent verbal and written communication skills, with the ability to interact professionally with internal and external stakeholders.
Attention to Detail: High level of accuracy and attention to detail in all tasks and documentation.
Personal Qualities: Strong interpersonal skills and ability to work in a fast- paced environment.

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-14 12:15:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Trợ lý Giám đốc Khối Chuyển đổi (Executive Assistant) - Mã tin đăng: 4711591. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: 10-11 Nguyễn Ái Quốc, KP8, P. Tân phong, Biên Hòa, Đồng Nai

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 10 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
09/11/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây