CÔNG TY CỔ PHẦN DƯỢC PHẨM OPV
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Responsibility:

Project Management Support: Plan, monitor, and report on the progress of projects or special assignments.
Process Improvement Proposals: Identify opportunities to improve the efficiency and effectiveness of processes or activities within the organization.
Records and Files Management: Ensure that important documents are stored and organized efficiently.
Problem Solving and General Support: Assist the COO in resolving day- to- day issues and other requests from stakeholders.
Schedule and Calendar Management: Coordinate meetings, manage the COO&039;s work schedule, and ensure that all time- sensitive deadlines are met.
IT and Systems Support: Assist with the implementation and use of new technologies or information systems within the organization.
Communication and Liaison: Facilitate communication between the COO and other departments within the organization, as well as with external partners.
Document and Information Handling: Work with sensitive documents such as reports, minutes, meeting notes, and other confidential information.
Other duties as assigned by the COO.

Yêu cầu công việc

Requirements:

Education: Associate&039;s degree or higher in Pharmacy, Business Administration, Economics, Foreign Languages, or related fields.
Skills: Strong interpersonal and intercultural communication skills, analytical and problem- solving skills, organizational and time management skills, creativity and flexibility, attention to detail.
Proficiency in English (all 4 skills): Fluency in English (speaking, listening, reading, and writing).
Ability to work under pressure.

Quyền lợi

- Annual travel
- 13 monthly salary
- Full insurance according to labor law.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-15 10:25:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin - Mã tin đăng: 4558038. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Số 27, Đường 3A, Khu Công nghiệp Biên Hòa II, Thành phố Biên Hòa, tỉnh Đồng Nai 0

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây