CÔNG TY TNHH DSV SOLUTIONS
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Đồng Nai
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

A warehouse customer service representative plays a crucial role in ensuring smooth warehouse operations and providing excellent customer service to clients. They act as a liaison between the warehouse and customers, handling inquiries, processing orders, and resolving any issues that may arise.
Operations

Communicate order updates, shipment details, and any potential delays or issues to customers.
Input data accurately and prepare related documents for the shipment/order and complete all necessary records and reports in time.
Ensure individual and warehouse KPIs are being achieved.
Conduct operations in line with agreed SOPs, work instructions.
Collaborate closely with customer/ relevant parties to ensure efficient and effective customer service.
Optimize operations cost and improve customer service satisfaction by identifying area of improvement and implementinng enhancements, best practices.
Respond to customer’s emails and handle complaints in system (RECAP) in a timely manner
Perform billing and costing tasks via sending debit notes, required documents, etc
Supervise and coordinate inbound/outbound activities in warehouse.
Assist warehouse supervisor and warehouse manager in others tasks.
Ensure jobs are effectively assigned and properly completed based on arranged schedule.

Subcontractor Management

Ensure that the KPIs are being achieved.
Maintain relationship with subcontractors.

Quality, Health, Safety & Environment

Perform assigned tasks to support DSV meets its objectives, Comply with the QHSE policy and company regulations.
Assist in maintaining the security in the warehouse.

Yêu cầu công việc

Problem- solving and conflict resolution abilities.
MS Office skills.
Knowledge of warehouse operations, logistics, inventory management.
Functional know- how in logistics including overall understanding of business processes and independencies
WMS/ SAP knowledge is a plus.
Customer- focused mindset.
English reading and listening.

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-15 04:20:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin - Mã tin đăng: 4557446. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH DSV SOLUTIONS

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
19/08/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây