Warehouse Customer Service (DONG NAI)

CÔNG TY TNHH DSV SOLUTIONS
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Đồng Nai
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

A warehouse customer service representative plays a crucial role in ensuring smooth warehouse operations and providing excellent customer service to clients. They act as a liaison between the warehouse and customers, handling inquiries, processing orders, and resolving any issues that may arise.
Operations

Supervise and coordinate inbound/outbound activities in warehouse.
Respond to customer’s emails and handle complaints in system (RECAP) in a timely manner
Conduct operations in line with agreed SOPs, work instructions.
Perform billing and costing tasks via sending debit notes, required documents, etc
Collaborate closely with customer/ relevant parties to ensure efficient and effective customer service.
Ensure individual and warehouse KPIs are being achieved.
Assist warehouse supervisor and warehouse manager in others tasks.
Communicate order updates, shipment details, and any potential delays or issues to customers.
Ensure jobs are effectively assigned and properly completed based on arranged schedule.
Input data accurately and prepare related documents for the shipment/order and complete all necessary records and reports in time.
Optimize operations cost and improve customer service satisfaction by identifying area of improvement and implementinng enhancements, best practices.

Subcontractor Management

Maintain relationship with subcontractors.
Ensure that the KPIs are being achieved.

Quality, Health, Safety & Environment

Assist in maintaining the security in the warehouse.
Perform assigned tasks to support DSV meets its objectives, Comply with the QHSE policy and company regulations.

Yêu cầu công việc

Knowledge of warehouse operations, logistics, inventory management.
WMS/ SAP knowledge is a plus.
Problem- solving and conflict resolution abilities.
MS Office skills.
English reading and listening.
Functional know- how in logistics including overall understanding of business processes and independencies
Customer- focused mindset.

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-26 17:10:18

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Warehouse Customer Service (DONG NAI) - Mã tin đăng: 4221121. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH DSV SOLUTIONS

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
26/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây