Client Service Coordinator

ACCENTURE VIETNAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 10, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 năm kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

* Drive Service Management Activities
- Supervise activities between internal and external resources, and facilitate smooth workflow for service delivery
- Organize governance and service committee
- Report and control operation consumption for billing (Man- day, Hardware/Cloud resources)
* Coordinate Operation Efficiency
- Manage continuous improvement and avoid recurrency through Problem management
- Maintain CMDB and Knowledge Management
- Drive P1 communication on Incident Management
- Guarantee qualification and billing model for Change & Service Request
- Ensure ITIL Operation process are respected
* Contract Management & Business Development
- Ensure Service Level Agreement compliancy
- Understands LBN service portfolio
- Understand Customer business activities
* Customer Relationship & Satisfaction
- Interface with the contract owner for quality of service (QoS) and drive Continuous improvement plans
- Ensure close relationship with the customer
- Help to identify or contact the relevant stakeholders
- Ensure CSR KPI improvement
* Ambassador for Accenture Spirit ©
- Share Accenture success experience & legacy
- Be Accenture spirit ambassador
- Relay the local & regional messages & strategy
- Ease the inter- site communication/cross cultural aspects
* Multi- dimensional expertise
- Crisis management for major situation related to customer in his scope
- Identify opportunities to improve operational efficiency and productivity.
- Support & Responsible in case of escalation in production in case of Incident/Crisis impacting the service level agreement

Yêu cầu công việc

* Must have
- Strong knowledge in IT Infrastructure Production environment
- Fluency in written and spoken English language is a must
- Service management experience
- Experienced in Cloud based environment like AWS, Azure, AliCloud, etc is a plus
* Nice to have
- Automation mindset
- 3- 5 years managing service contract in IT infrastructure
- Able to work flexible hours, including weekends by the needs of the business
- Market/IT Industry understanding
- Good presentation & communication skills
- BSc/MSc in Computer Science & Engineering or in business administration
- ITIL V3 or V4 Foundation
- Able to work overtime, as needed
- Good Leadership and management competencies
- Interpersonal skills proficiency
- Cloud fundamentals

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-17 14:05:35

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Client Service Coordinator - Mã tin đăng: 4296507. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

ACCENTURE VIETNAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 năm kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Cử nhân
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
11/05/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây