Customer Service - CSR

CHI NHÁNH CÔNG TY TNHH INTERTEK VIET NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

To response and ensure the Clients’ enquiries and requests are addressed in a timely manner and other admin tasks.
To communicate with sales team and key vendors regarding the latest development of the Clients and maintain updated Clients’ profile information.
To handle Clients’ feedback, response (if any) according to the company, Clients’ procedures and service standard.
To assist and back up other team members and provide supports; report to Manager/ Leader.
To coordinate with sales team, other internal teams, suppliers to ensure the service/ product quality and customers’ requirements are met.
To proactively share among team members on new knowledge and on lessons learnt from the mistakes/ improperly practice improving quality service to team.

Yêu cầu công việc

Have experience in Training, Testing, Certification, Corporate Social Responsibility is preferable.
Be able to complete job accurately & timely.
Ability to work under high pressure.
Have working experience in Law, Compliance Company or Social Responsibility Audit is a priority.
Fluent written and spoken English & Chineese.
University Degree in Law / English or related major.
Careful, hardworking, team work spirit and willing to work overtime.
Have experience in Customer Service in sizable International Companies at least 1 years.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-24 10:20:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service - CSR - Mã tin đăng: 4910573. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Lầu 1 tòa nhà E-Town EW, số 364 đường Cộng Hòa Phường 13, Quận Tân BÌnh TP. Hồ Chí Minh, VN 0

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
23/01/2025
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây