Customer Service Executive

CÔNG TY SMARTOSC
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Issue testing with possible causes to identify the severity and influence level.
Actively process support tickets assigned by Customer Support Manager and/or clients as the primary contact point to deliver advanced consultants to clients’ problems or collect requirements to transfer to the technical team.
Support clients in managing business operations. Make sure client business operations run smoothly without any interruption.
Collaborate with the technical team to provide a solution (workflow, estimated time...) to ensure service to be well- delivered in a timely manner and high quality.
Collaborate with 3rd party vendors to clarify customer problems when needed.
Report directly to the manager to help to manage ticket statuses and resource allocation.
Prepare and manage business documents: Wireframes, Activity Diagrams, UAT Document, User Manual, System Process Flow, Functional and Business Requirements, Reports, etc.
Instruct customers on the on- boarding process for different levels.
Follow up and appropriately report to clients about development progress, be responsible for the tickets until client’s acceptance.

Yêu cầu công việc

Strong researching, problem- solving, and troubleshooting skills.
Able to work both independently and as part of a team to come up with a creative solution.
Understand basic business/Ecommerce IT knowledge(Magento, CRM, ERP,etc.)
Advanced English communication- speaking and writing.
Analytical skill, logicaland customer- oriented mindset.
Excellent communication and relationship- building skills.
Basic knowledge in software development planning and businessmanagement.
Able to work under pressureand available to work at any time.
Experienced in running/managing business campaigns, dealing with 3rd party vendors.

Quyền lợi

Premium health care
Free entertainment parties: Birthday party, Anniversary party, Sum- up Party, Year- End Party, etc.
Salary review twice a year
Attractive salary package
Working in professional English environment
Flexible working hour
Firm’s Certified Qualifications Sponsorship for career development
Other fun activities: happy hour, quarterly team building, football club, yoga club, swimming club, charity activities, etc.
Free English, Japanese and professional training packages
Annual company trip inside or outside Vietnam

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 11:38:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Executive - Mã tin đăng: 4060323. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Tầng 18, Tòa nhà Handico, Phạm Hùng, Nam Từ Liêm, Hà Nội

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
2
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
02/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây