Customer Service Executive (Spanish Speaking)

CÔNG TY TNHH SCIFATE VN
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

About Us
Salvia is a Singapore- based tech startup serving millions of users worldwide, helping to resolve queries on love, marriage, psychology, family, and careers. Our expert advisors specialize in Astrology, Horoscope, Spirituality, and Tarot, providing accurate and insightful guidance. With a strong presence in international markets such as the US, Europe, Latin America, Japan, Taiwan,... Salvia offers a convenient app that allows users to connect with advisors via chat or call anytime, anywhere.
We are a small and fast- moving team. Therefore, we need a talent who has a customer- oriented mindset and a strong sense of ownership, flexibility, and courage to build & grow products from scratch with us.
The job
We are looking for a dedicated Spanish- speaking Customer Service Executive to join our team. You will play a key role in ensuring our customers have a seamless experience by addressing their inquiries and resolving issues related to our app and services. You will be responsible for providing excellent customer support through multiple channels, such as chat and email.
Key Responsibilities:
● Identify and report potential product or service issues based on customer feedback.
● Collaborate with other team members to ensure high customer satisfaction and operational efficiency.
● Maintain a deep understanding of our services and updates to assist users effectively.
● Provide guidance on how to use Salvia’s services, including scheduling consultations, payments, and troubleshooting technical issues.
● Respond to customer inquiries and resolve issues in a timely and professional manner via chat, email, and other support channels.
● Actively monitor the interaction between customers and advisors

Yêu cầu công việc

Requirements:
● University graduate. We welcome applications from 4th- year students or recent graduates who are available for full- time work.
● Feel at ease when using English to communicate with internal teams
● Proficiency in Spanish across all four skills. A minimum of B2 level in Spanish is preferred
● Strong problem- solving skills and the ability to remain calm under pressure.
● Experience in customer service orísimiliar roles is a plus but not required
● Good at written and verbal communication skills.
What We Offer:
● Competitive salary.
● Full salary probation, Full SMUI, another allowance.
● Working hour: From Monday to Friday: 9:00 am – 6:00 pm.
● Working location: E- town Central, 11 Doan Van Bo, District 4, HCM

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Phụ cấp, Chăm sóc sức khỏe, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-20 14:50:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Executive (Spanish Speaking) - Mã tin đăng: 4662274. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH SCIFATE VN

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
25/10/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây