Customer Service Specialist (Technical)

ITECHWX LIMITED COMPANY
Mức lương
20 - 24 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Responsibilities:
- Comply with Microsoft Code of Business Conduct and strictly follow data privacy guidelines in all customer communications and interactions with Microsoft – never put customer PII at risk.
- Produce high- quality documentation and distribute it to the appropriate team members and technical lead.
- Demonstrate good communication skills in supported languages, as well as technical knowledge of Microsoft products, to effectively communicate with Microsoft consumers via phone and email.
- Sticks to service responsibilities to reach high performance standards.
Requirements:
- Excellent spoken English is a must.
- Have at least 1 year’s working experience in Global customer- facing roles.
- Passion and desire to develop in the IT industry
- Excellent customer service skills
Benefits:
- Annual Health Checkup
- Full salary during the probationary period
- For employees working night shift: PVI insurance cover 24/7, night shift meal allowance and 30% allowance on gross salary
- 90% contribution of the gross salary to social insurance from the company side
- Working 5 days a week with 2 unfixed days off (Schedule will be arranged by Head of Department)
- 12 days of annual leave, 8 days of sick leave
- Competitive salary depending on experience

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-19 21:00:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Specialist (Technical) - Mã tin đăng: 4659884. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

ITECHWX LIMITED COMPANY

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
20/10/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây