CUSTOMER SERVICE MANAGER - BCO

INDO TRANS LOGISTICS
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
7 - 15 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Lead the Customer service team for Sea freight – Key Account under BCO
Provide related training to new staff assign to the team
Promptly handle customers / team escalations
Liaise with customers on the standard operating procedures
Conduct recruitment exercise for officer / executive position when needed
To co- ordinate with Ocean carriers for bookings / uplift upon escalation from team
Joint customer visit to resolved operations issue when necessary
Review the profit & loss of each shipment
Providing outstanding customer service to key Accounts.
To implement corrective actions and preventive measures for immediate service recovery
Leading and motivating the customer service department to increase customer satisfaction
Prepare and manage customer key operation performance reports
Review & approve changes of work processes before escalation to line Manager

OPERATION

Average % of customers AR outstanding vs credit agreements
% of customer with clear SOP
Control operation costs
Number of escalation because of non- comply Customer SOP
Operation KPIs as per Key Account’s target

Yêu cầu công việc

Knowledge : Shipping
Good command in English : B Level
Min 5 years – experience in freight forwarding with sea freight operation
Bachelor Degree : College or University
Good Computer skills (MS Office) : Word, Excel, Power point
Pleasant personality and a good team player
DGR trained will be an advantage
Possess excellence communication and interpersonal skill.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-07-23 00:55:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin CUSTOMER SERVICE MANAGER - BCO - Mã tin đăng: 4504041. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: 52 – 54 – 56 Trường Sơn – Phường 2 – Quận Tân Bình, TP.Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
7 - 15 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
17/08/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây