Customer Service Officer

INDO TRANS LOGISTICS
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Duties and responsibilities include, but are not limited to:
- Demonstrate good telephone etiquette when dealing with both internal and external customers.
- Report to Manager every week about status of all clients.
- Provide quality customer service in accordance to set KPIs and service standards.
- Accept bookings & orders placed by customers.
- Follow- up on complex cases to ensure customer satisfaction.
- Keep up to date with the latest product, marketing and service information for the delivery of service to customers.
- Provide customers feedback for continuous improvements.
- Listen, probe and question in order to clarify and understand customers’ needs.
- Understand SOP (standard operating procedure) of Air and Sea document handling.

Yêu cầu công việc

Good Korean communication is preferable
Good knowledge of Korean market is preferable
Experienced in relevant position in 1- 2 years.
Customer oriented with good interpersonal and communication skills.
Highly adaptable to a fast- paced and dynamic environment.
Decisive and able to analyze/resolve complex problems for customers.
Proficient in Microsoft Office applications.
Able to work under pressure and handle high volume of work.
Diploma/degree in any fields.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm, CLB thể thao

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 13:40:43

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Officer - Mã tin đăng: 4145417. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: 52 – 54 – 56 Trường Sơn – Phường 2 – Quận Tân Bình, TP.Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
02/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây