Customer Service Team Leader

CÔNG TY CỔ PHẦN BE GROUP
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Job Responsibilities:

Other ad hoc duties allocated by the Line Manager.
Report any difficulties that influence the operation or the experiences of customers to the CS Manager right away, and proactively come up with suggestions and answers to fix operational concerns.
Work closely with TQA to plan beginner training programs and refresher courses to ensure the team&039;s performance.
Delegate tasks and responsibilities to team members in lower positions to guarantee that all assignments are completed on time, with good results.
Set up meetings with the team to coach, inspire, and provide guidance for the growth of the team.
Guide & orient lower- layers agents to follow through the goals and action plans.
Manage team performance through monitoring, giving agents advice to handle Customers’ queries while they cannot handle on their own.
Make daily and weekly reports accurately to update promptly the current situation of CS team.
Liaise with other relevant departments to optimize the procedures.
Maintain regular, accurate updates to the daily and weekly reports.
To reduce handling time and improve the first contact resolution metric, provide layers the authority to handle complaints and inquiries.
Ensure daily performance to meet the SLA, AHT, productivity, and other KPI metric targets.

Yêu cầu công việc

Jobs Skill & Qualifications:

2 years of experience in comparable roles in the transportation business, food technology, e- commerce, or related fields
Experience in using CRM software (Zendesk, Salesforce,...) is an advantage
Work well under pressure and follow through on items to make sure the completion
Ability to lead team in multi- tasking, prioritization, and meeting timelines on deliverables
Problem- solving, goal- oriented, customer- centric, detail- oriented, effective communication, and especially high accountability and responsibility are necessary abilities.
Data- driven and analytical skill
MS Office skill (Word, Excel, PowerPoint, Forms...) and Google skill (Google spreadsheet, Google Docs, Google Presentation,...)
Be familiar with 247 service and be available for checking and supporting urgent cases
Good English communication skills

Quyền lợi

Laptop provides
Medical healthcare
Team Building and many engagements activities.
13th salary
15 days annual leave
Social Insurance
Annual health check
Holiday bonus
Performance bonus
Transportation fee (BE&039;s services)

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-27 07:35:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Team Leader - Mã tin đăng: 4754182. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 100 - 200
Trụ sở: Tòa nhà NOCT2 – E4 khu đô thị mới Yên Hòa, phường Yên Hòa, Quận Cầu Giấy, Hà Nội.

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Trưởng Nhóm
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/11/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây