Team Leader – Customer Intelligence

CÔNG TY CỔ PHẦN DỊCH VỤ DI ĐỘNG TRỰC TUYẾN (VIẾT TẮT M_SERVICE)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

for Product & Service Quality Development, you will lead and conduct in- depth user and UX research across the entire product line and applications within the company. This role focuses on understanding customer needs, preferences, and pain points to guide product design and development, ensuring a seamless and engaging user experience. You will be responsible for establishing a strong feedback loop between end- users and the product team, contributing to a product- led growth strategy that adapts to real user insights.
Team Lead – Customer Intelligence
As the


What you will do

Research Strategy & Methodology: Develop and lead research projects for MoMo product development & strategy applying varied methods (e.g., Usability Testing, User Interviews, User Surveys) to recommend actionable insights;
Visibility & Communication: Maintain clear, proactive communication on research insights, product updates, and roadmap visibility to support informed decision- making across teams;
Feedback Analysis & Reporting: Build and manage systems for collecting and analyzing user feedback, delivering reports to guide product development and inform strategic decisions;
Cross- Functional Collaboration: Work closely with product, design, data, and engineering teams to ensure research findings drive meaningful product improvements, facilitating regular updates and feedback sessions with stakeholders;


What you will need

Experience working with Design and Product teams is an advantage;
Language: proficient in English. Chinese is a plus.
Good product sense; an understanding of product development, design thinking while being aware of industry trends and competitive actions as a context for making analysis;
Strong project management skills and experience guiding multiple internal and/or outsourced projects simultaneously;
Strong interpersonal skills that enable you to work with people at all levels, motivate others and change people’s attitudes when necessary;
5+ years conducting user research and/or market research, with an excellent command of either Qualitative or UX research and business consulting capabilities;

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-19 18:40:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Team Leader – Customer Intelligence - Mã tin đăng: 4823010. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Lầu M, Toà nhà Petroland, 12 Tân Trào, P. Tân Phú, Q.7, Tp. Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Hành chính - Văn phòng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Fulltime
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
23/12/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây