Telesales and Customer Service Team Leader (Telesales focused)

DIAG
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 3 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Team leader will be directly responsible for tasks including (but not limited to):
• Prepare training material, scripts based on analysis. Support management team to build SOP.
• Monitor performance and lead the team to achieve key performance indicators (KPIs) and provide an excellent service to customers.
• Manage the Telesales and Contact Center team (10- 15 agents).
• Train new joiners and existing members in selling skills, soft skills, call handling, ticket handling, and communication skills.
• Oversee the day- to- day operations of our teams.
• Maximize booking conversion and ensuring that customers are successfully shown up at centers.
• Analyze sales metrics and prepare performance reports.
• Provide strategy & achievement plan to ensure team members achieve daily, monthly sale targets.
• Evaluate customer feedback and identify ways to maximize customer satisfaction
• Ensure that internal policies, procedures, and compliance regulations are being followed Identifying operational / training issues and helping team in fixing these gaps.
• Mentor and develop the skills of team members through coaching and training.
• Perform quality monitoring as required to improve overall service quality.

Yêu cầu công việc

• Intermediate to advanced reporting skills.
• A high level of commercial awareness
• Experience in providing performance feedback to motivate and mentor agents.
• Candidates with experience in customer service/ call center/ contact center/ complaint handling environment are highly preferred.
• Well- developed communication and problem- solving skills.
• Knowledge of customer service software and systems.
• Good at English (conversational level).
• Must have at least 2 years’ experience in telesales/ telemarketing with at least 1 year in teamlead/ management role. Knowledge of setting KPIs and developing sales strategy is required.
• Able to understand customer requirements and deliver an excellent level of service.
• Flexibility with the department’s shift rotation pattern (from 6am to 10pm).

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-19 18:10:05

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Telesales and Customer Service Team Leader (Telesales focused) - Mã tin đăng: 4821356. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

DIAG

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/12/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây