Customer Success Officer (Cso)

CÔNG TY TNHH WAV
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 2, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Mô tả công việc

Purpose- What we are looking forWe are looking for an outgoing abbeY staff to join abbeY team in fulfilling the service to our company in a swift, proficient, and friendly manner; and assisting (and reporting to) Founder and be able to work at night shift (to help team Brazil and Mexico)abbeY Responsibilities:Manage email of: Yedda AI, Yedda Blue, MicrosoftSend VPN user accountTracking information of active or inactive clientCreate some guidelines for new things and translate them into EnglishUpdate appsheet/ YEDDA DRIVESet/ update meeting for Roi and send meeting detail to attendeesDo onboarding/ offboarding process: NDA, collect personal information, test, training plan, announcement form ...E- sign document to Roi/ Client/ Staff...Provide material like presentation, report, document... to requesterPrepare flower on Friday (bi- weekly)Prepare gifts for staff and BU on special occasions: Tet, Valentine, Women day, Birthday...Order water bottle, stationary, sanitary...Willing to work at night shift (for Brazil and Mexico team) Receive and answer request from staff and BUDo POC (Proof of Concept)Office support: flight ticket, hotel booking, receive and send documents ...Update template: Legal, Contract, Package, Guideline...Give user access to partner and newcomerPrepare party for special occasionsUpdate abbeY record file/ Office member fileUpdate the latest PRESENTATION file from CSOs if anyAsk for BU to approve these blurred videos so they can be sharedAsk CSOs to share impact videos from monthly reports (3 videos per report)Track newcomer onboarding/ training planWork closely with RoiOther duties as assigned from time to time

Yêu cầu công việc

Yêu cầu ứng viên
Bachelor&039;s degree in Business, Marketing, Finance, or suitable equivalentInterest and ability in data analysis and data trackingCreative, confident, enthusiastic, and willing to assist othersBe a team player Proficiency with MS Office (Especially Excel / Word / PPT)Outstanding communication skills, both verbal and written in both English and Vietnamese

Quyền lợi

Quyền lợi
• Salary: 13mil- 18mil or negotiation based on ability and experience• Working time: 5 days/ week, from Monday to Friday;• Professional working environment;• Social & health insurance and annual leaves according to Law;• A paid birthday off day;

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-06 12:00:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Success Officer (Cso) - Mã tin đăng: 4865421. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: số 1, Nguyễn Trọng Quản, phường Thạnh Mỹ Lợi, Quận 2. TP HCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Trình độ yêu cầu
Đại Học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Full-time
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
25/12/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây