Global Customer Support Intern

CÔNG TY TNHH ELSA
Mức lương
100
Địa điểm làm việc
Phú Nhuận, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Mô tả công việc

Identify customer needs and help customers use specific features
Follow up with customers to ensure their technical issues are resolved
Analyze and report product malfunctions (for example, by testing different scenarios or impersonating users)
Respond to customer queries in a timely and accurate way, via email, chat, and phone
Other ad- hoc tasks as assigned by the head of the department
Assist trainer to create a user guide
Ensure the customers are well supported and happy with our service.
Share feature requests and effective workarounds with team members
Assist Finance to review and work on disputes
Assist finance team to track revenue for Influencing channel
Update our internal databases with information about technical issues and useful discussions with customers
Assist finance to send monthly invoices and check payment status from clients
Gather customer feedback and share it with our Product, Sales, and Marketing teams

Yêu cầu công việc

Opportunities to grow professionally and play a critical role to shape the next stage of our company&039;s growth
ELSA Premium Account during internship
Company Happy Hour and internal activities
Opportunity to create an impact on the lives of 1.5 billion language learners around the world
Working and training with seniors
Experience the true startup spirit of a fast- growing and well funded Silicon Valley startup
Monthly allowance
Flexible working hours

Quyền lợi

Good command of English
Meticulous, excellent organizational skills, with an ability to prioritize important projects and handle high pressure
Demonstrates effective communication, composure, and professional attitude
Demonstrate an appropriate sense of urgency for contact response time in the face of the variable workflow.
Proficient in using common computer/technology applications
Have a flexible, resilient, and positive can- do attitude, have initiative, and be proactive in problem- solving beyond the call of duty
Experienced in a similar position in startup companies or fast- moving environments (preferred)

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-20 22:45:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Global Customer Support Intern - Mã tin đăng: 4905582. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: 29/11 Bùi Thị Xuân, Phường 2, Quận Tân Bình, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Trình độ yêu cầu
Trung cấp - Nghề
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Full-time
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
19/01/2025
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây