Công Ty TNHH Truyền Thông Chi
Vị trí tuyển dụng: Hành Chính- Nhân Sự
Địa điểm làm việc: Quận 1, TP.HCM
HÀNH CHÍNH
- Lập đề nghị thanh toán, tạm ứng, hoàn ứng và thanh toán các khoản chi tiêu văn phòng;
- Theo dõi ngày công, ngày phép năm và tổng hợp chấm công hàng tháng.
- Đặt thực phẩm, đồ ăn thức uống hàng ngày cho nhân viên.
- Kiểm tra, sắp xếp và lưu trữ hồ sơ, giấy tờ;
- Soạn thảo các văn bản hành chính;
- Theo dõi và trình ký giấy tờ cho các bộ phận.
- Giám sát sửa chữa vật tư hư hỏng tại văn phòng; quản lý văn phòng phẩm
- Đặt vé máy bay, khách sạn cho nhân viên đi công tác.
- Các công việc khác theo yêu cầu.
NHÂN SỰ
- Phụ trách việc tuyển dụng nhân viên theo yêu cầu của các bộ phận.(bao gồm việc đăng tin, cập nhật CV, gửi thư mời phỏng vấn, bài kiểm tra (nếu có) và thư mời nhận việc)
- Phụ trách việc đăng ký và cập nhật tăng giảm BHXH, BHYT, BHTN, mã số thuế cá nhân, mã công đoàn, quản lý hồ sơ nhân sự, soạn thảo HĐLĐ;
- Các công việc khác theo yêu cầu của cấp trên.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Chi Communications Co., Ltd
Job recruitment: Administration- HR
Location: District 1, HCM City
ADMINISTRATIVE RESPONSIBILITIES
- Track attendance, annual leave and compile monthly attendance reports.
- Arrange daily food and beverages for employees.
- Supervise the repair of office equipment and manage office supplies.
- Other tasks as requested by supervisor.
- Review, organize and store records and paperwork.
- Book flight & hotel for employees’ business trips
- Monitor and submit documents for signature to relevant departments.
- Drafting contracts and other administrative documents.
- Prepare payment requests, advances, refunds and manage office expenses.
HR RESPONSIBILITIES
- Manage recruitment according to departmental needs (including posting job ads, updating CVs, sending interview invitations, administering tests if applicable, and sending job offers).
- Other tasks as requested by supervisor.
- Handle the registration and updates for Social Insurance, Health Insurance, Unemployment Insurance, personal tax codes, and union codes, and manage employee records and labor contracts.