[HCM] Customer Loyalty Executive

AHAMOVE
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Our company is actively looking for a confident and empathetic individual to join our team as a Customer Loyalty Executive. Your ultimate goal for this job position is to strategize, develop, and manage customer loyalty programs with the aim of enhancing customer satisfaction and retention.

Customize loyalty programs to cater to diverse customer segments and preferences
Design, implement and develop end- to- end loyalty program initiatives, ensuring seamless execution and synergy with the company&039;s business goals.
Collaborate with other teams to ensure alignment and consistency in delivering a superior customer experience.
Analyze customer data and feedback to identify opportunities for enhancing existing loyalty programs or create new offerings.
Lead these loyalty programs in order to drive customer engagement, acquisition, development, and retention
Collect and analyze customer insight: identify trends, issues & customer satisfaction.

Yêu cầu công việc

Experience with implementing customer loyalty programs.
Ability to summarize, process data to have a quick decision making.
Familiarity with advanced customer analytics and segmentation techniques.
Bachelor degree or equivalent.
Have positive attitude, proactive, hardworking, friendly and adaptable.
Strong verbal and written communication skills.
At least 1 year experience in E- commerce, logistic, customer service, project management.
Good in Microsoft Office, SQL is a plus.

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm, CLB thể thao

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-01 17:45:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [HCM] Customer Loyalty Executive - Mã tin đăng: 4770970. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Tòa nhà Rivera Park 7/28 Thành Thái, District 11, Ho Chi Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/11/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây