[HCM] Tập Đoàn Sữa Đa Quốc Gia New Zealand Fonterra Tuyển Dụng HR And Payroll Advisor (6-Month Contract) Full-Time 2024

THANH HẰNG (E)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Yêu cầu ứng viên có kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

About the job

Knowledge of Payroll & Employment Law in Vietnam
Proven experience in HR operations or as a HR Generalist
Strong problem- solving skills

About the opportunity

This role involves providing guidance to navigate our end- to- end people processes confidently and efficiently. You must be adaptable, offering tailored solutions as needed and as a trusted advisor, this role is expected to deliver practical and business- oriented HR advice and coaching across all organisational levels. Additionally, you will efficiently execute essential HR tasks to meet business requirements accurately.
This role is pivotal in offering guidance across a spectrum of HR matters, ensuring policy compliance, nurturing positive employee relationships, and contributing to the overall organisational success.
You should possess an in- depth understanding of HR practices, exceptional communication abilities, and a proactive problem- solving approach.
Based at our Ho Chi Minh City office in Vietnam and reporting to the People Solutions Ops Lead based in Malaysia, by joining our People Solutions Team, you will be responsible for delivering comprehensive HR support and resolving HR inquiries and requests.

As a HR & Payroll Advisor you will:

Manage the execution of payroll with appointed vendor and ensuring timely processing.
Generate and uphold accurate employment documents and contracts, including coordinating with People Leaders.
You will be part of the team as it embarks on a journey of transformation into the digital era, making it a simpler and more modern place to work. As this change evolves, you will gain exposure to varied human resources inquiries and the position will progress to one which is more advisory in scope, enabled by both automation and human collaboration in providing people solutions.
Handle and coordinate HR benefits and administrative tasks, promptly directing requests to the appropriate channels, and ensure timely processing.
Maintaining accurate and confidential employee data within our HR database.
Support people changes in our internal systems, including terminations, band adjustments, title changes, and reporting line modifications. Supporting the timely processing of new employees and changes.

Requirements

Bachelor&039;s degree in HR or related field
Proven experience in HR operations or related roles
Strong problem- solving skills
Payroll knowledge and experience is a must
Vietnamese and English language written & spoken proficiency
Knowledge of HR policies and the ability to work independently

https://ybox.vn/a/dtthang]

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-16 05:50:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [HCM] Tập Đoàn Sữa Đa Quốc Gia New Zealand Fonterra Tuyển Dụng HR And Payroll Advisor (6-Month Contract) Full-Time 2024 - Mã tin đăng: 4422745. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

THANH HẰNG (E)

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân sự
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Yêu cầu ứng viên có kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
23/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây