[HN] Tập Đoàn Kiểm Toán Đa Quốc Gia Grant Thornton Tuyển Dụng Nhân Viên IT Helpdesk Full-time 2025

GRANT THORNTON HANOI
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Không cần kinh nghiệm - Đừng lo! Chúng tôi sẽ đào tạo bạn từ đầu. Có kinh nghiệm là điểm cộng!
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

COMPANY INTRODUCTION

Địa điểm

Hà Nội

Grant Thornton (Vietnam) Limited is an independent member firm of Grant Thornton International. We are a leading professional services organisation in Vietnam providing Audit, Tax, Advisory and Business Process Solutions. We have a professional team of 13 Partners and more than 350 professional staffs in offices located in Hanoi and Ho Chi Minh City.
In order to meet the demand of our growing practices, we are looking for a qualified candidate to fill in a position of IT Helpdesk in our Hanoi office. Detailed tasks of and required qualifications for this position are as follows:

IT Helpdesk

Địa điểm

Hà Nội

JOB DESCRIPTION

GrantThornton (Vietnam) Limited is an independent member firm of GrantThornton International. We are a leading professional services organisation inVietnam providing Audit, Tax, Advisory and Business Process Solution services.We have a professional team of 12 Partners and more than 380 professionalstaffs in offices located in Hanoi and Ho Chi Minh City.
Inorder to meet the demand of our growing practices, we arelooking for a qualified candidate to fill in a position of IT Helpdesk of ourHanoi office. Detailed tasks of and required qualifications for this positionare as follows:
Dutiesand Responsibilities
· Install,upgrade, and configure software applications.
· Assist withuser onboarding and offboarding processes.
· Providetechnical support to end- users via phone, email, or in- person.
· Documentsupport interactions, troubleshooting steps, and resolutions.
· Assist withthe setup and configuration of computers and peripherals.
· Other dutiesas assigned.
· Diagnose andresolve hardware and software issues.
· Maintain aninventory of hardware assets.

REQUIREMENTS

Required Qualifications/skills
· Technical Skills: Proficiency in Windows, and Linux Operating Systems; knowledge of network protocols and configurations.
· English: basic communication and reading skills
· Soft Skills: Strong problem- solving abilities, good interpersonal and communication skills.
· Experience: 0- 1 years of experience in IT Support or a related role.
· Education: A degree in Information Technology or a related field is preferred.
Desired competencies:

· Initiative: Demonstrate a thirst to understand how your role fits in and seeks opportunities to contribute beyond own role.
· Adaptability: Shows agility and easily adjusts to changing work situations; and

Ownership

: Takes responsibility for own actions and learns from experience.

BENEFITS

Negotiable

HOW TO APPLY

Deadline: 23:59 31/12/2025
Submit your application via the APPLY NOW button below.
Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.

APPLY NOW

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-12-03 18:10:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
26/12/2025
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không cần kinh nghiệm - Đừng lo! Chúng tôi sẽ đào tạo bạn từ đầu. Có kinh nghiệm là điểm cộng!
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
IT phần mềm
Khu vực
Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [HN] Tập Đoàn Kiểm Toán Đa Quốc Gia Grant Thornton Tuyển Dụng Nhân Viên IT Helpdesk Full-time 2025 - Mã tin đăng: 5434048. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

GRANT THORNTON HANOI

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây