IT Helpdesk

CÔNG TY TNHH CARE FOR VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

An IT Technician is a professional who is responsible for installing, maintaining and repairing hardware & software components of the organization&039;s computers. Their duties may include repairing or replacing damaged hardware, performing tests on new hardware or software, installing new equipment and logging its resolution.
In the role of IT Technical Support
Responsibility Areas

Deploying and administering Server, Domain Controller, Antivirus systems.
Deploy and manage online meeting system.
Ensure data is stored securely and backed up regularly.
Stay up to date with information and keep abreast of technology trends and developments.
Deploying and managing the system of switchboards, surveillance cameras, timekeepers, door control.
Monitor, configure, troubleshoot LAN/WAN systems and network devices (switches, routers, firewalls...).
Manage and purchase IT equipment according to user requirements.
Research and propose new methods to improve computer network systems, processes, IT policies.
Perform virtualization of VMWare and Windows servers.
Management of sales software, accounting software and other software of the company.
Ensure smooth connection between servers.

Yêu cầu công việc

Education and Experience

Excellent diagnostic and problem solving skills.
Knowledge of system security and data backup/recovery.
Proven experience as a System Administrator, Network Administrator or similar role.
Experience with databases, networks (LAN, WAN).
Certification as IT Technician will be an advantage (Cisco, Microsoft Certified IT Professional, VMWare).
Degree in Computer Science, engineering or relevant field.

Specific Knowledge, Skills and other Competencies (if any)

Good in communication skills.
Good in planning and execution.
Good in presentation skills.
Good in collaboration & team work.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Du lịch nước ngoài, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-29 01:45:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin IT Helpdesk - Mã tin đăng: 4682034. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH CARE FOR VIỆT NAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
IT phần mềm
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Trình độ yêu cầu
Trung cấp
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
10/11/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây