IT Support Engineer

II-VI VIETNAM LIMITED COMPANY
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Bình Dương
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 2 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Administer and implement high- availability network and computing infrastructure technologies and services serving the users.
Promote and enforce infrastructure standards for operations, security, and data integrity and for availability, performance, and capacity management. Provide support to technical team members in regarding to systems maintenance, implementation, and troubleshooting.
Collaborate with regional and global team members. Provide leadership and assistance in the selection, set up, implementation and support of information technology solutions and business process change management to support the manufacturing environment

Yêu cầu công việc

Education & Experience

Knowledge of network/server backup systems
Strong troubleshooting and problem analysis skills
2+ years of experience in PC and Network system support and administration, and end- user support. Knowledge of desktop operating systems (Windows) and network operating systems, (Windows Server) as well as network and communication protocols. Cisco certification (CCNA) and Microsoft certification (MCSA) desired.
Good computer skills, experience with Microsoft Office programs including Word, Excel, Access, PowerPoint, Outlook Email and Internet Explorer.
Bachelor&039;s degree in Information Science or related areas.

Skills

Demonstrated problem solving and work prioritization skills. Must be both team- oriented and self- motivated. Familiarity with administration and support of voice communications
Handle special assignments promptly and professionally.
Demonstrates and promotes the II- VI Worldwide values: Customer First, Honesty and Integrity, Open Communications, Teamwork, Continuous Improvement and Learning, Manage by the “Facts”, A Safe, Clean and Orderly Workplace.
Ability to excel in a cross- organizational, cross cultural, global team environment.
Good interpersonal and communication skills; ability to communicate effectively with end- users and management. Good command of spoken and written English
Good knowledge of Microsoft Server Windows Operating Systems, Network operating systems (Microsoft 2008/2012/2016 Server) and Data communication protocols/technologies preferred.
Ability to handle multiple priorities involving external and internal priorities.
Good customer service skills including telephone techniques, listening skills, sense of urgency and enthusiasm.
Set a high standard of ethics, professionalism, leadership, and competency.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Xe đưa đón, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-01-16 18:05:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin IT Support Engineer - Mã tin đăng: 4942221. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

II-VI VIETNAM LIMITED COMPANY

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
IT phần mềm
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 2 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
03/03/2025
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây