Nhân Viên Hành Chính

CÔNG TY TNHH HOYA GLASS DISK VIỆT NAM II
Mức lương
11.5 - 13 triệu
Địa điểm làm việc
Hưng Yên
Kinh nghiệm yêu cầu
Chưa có kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

. Carry out legal administrative procedures related to the company’s foreign workers (work permits, temporary residence cards, ETC.).
Handle procedures for changes to the company’s legal documents (Investment licenses, Business certificates).
Manage office supplies, photocopiers, telephones, ETC.
Prepare related procedures for foreign guests/Vietnamese employees on business trips abroad: visas, plane tickets, hotels, transportation, ETC.
Manage vehicles for company employees and foreigners; manage apartments and related services for foreigners (schools, hospitals, ETC.).
Perform receptionist duties, welcome guests, manage meeting room equipment, organize events, and conduct annual gift- giving events.
Manage economic contracts, official documents, and decisions.

Yêu cầu công việc

- Proficiency in English, with a TOEIC score of 550 or higher (including the speaking test), or an IELTS score of 5.5 or higher.
- Quick, honest, resourceful, and capable of organizing and arranging tasks efficiently.
- Strong communication and teamwork skills.
- Hardworking and able to handle pressure.
- Number of recruitment: 01 person
- Knowledge and skills in office management and legal knowledge related to administrative procedures and regulations concerning foreign labor.
- Male or Female.
- Proficient in using office software.
- University graduation, degree in foreign language, tourist, economics, foreign trade, commerce

Quyền lợi

+ Negotiated salary. Beside the basic salary, the employees shall receive other allowances regulated by the company.
+ Social, medical and unemployment insurance contribution
+ Working time: 48 hours/ week. The rest time is regulated by the Laws and the company
+ Salary increment, bonus and other benefits as the company’s regulation.
+ The employees can go to work after passing the recruitment round
+ When entering to the company, the employees shall be signed the two- month probation contract with the company. If the employees pass the probation time, the employees shall be signed the first 12- month definite labor contract with the company.
+ Deliver full PPE as job requirement
Interested candidates should submit their:
+ Copies of university diploma and academic transcript
+ Copy of identification
+ Birth certificate
+ Application letter and CV in English (mentioned the position you applied)
Via e- mail of the Company’s Human Resources Section or to address of the company at Plot A9, Thang Long Industrial Park II, Lieu Xa Commune, Yen My District, Hung Yen no later than Nov 30th, 2024
Remark:
- Recruitment schedule: After collecting your CVs, the company shall contact with applicants via telephone.
- Only short- listed candidates will be contacted.
- Early applied CV will be preferred
- Forced, bonded (including debt bondage) or indentured labor, involuntary prison labor, slavery or trafficking of persons shall not be used.
- Candidates do not have to pay any fees when apply the company

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-13 13:25:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Nhân Viên Hành Chính - Mã tin đăng: 4805683. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Lô A9, KCN Thăng Long II, Liêu Xá, Yên Mỹ, Hưng Yên

Thông tin chung

Ngành nghề
Hành chính - Văn phòng
Cấp bậc
Chuyên Viên- Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Chưa có kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
13/12/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây