Nhân viên hành chính văn phòng

CÔNG TY CỔ PHẦN GOURMET PARTNER VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

A- Office Administration management:
- Administrative work: payment, purchasing office supplies, managing common office equipment, monitoring and urging employees to comply with company rules (daily reporting, time checking, leave application process, etc.), managing contracts
- Handle with documents relating to the company operations.
- Handle with work permit procedures for expatriates.
- Manage Housekeeping in the company
- Other duties assigned by Manager
- Assist other departments in the administration.
- Periodic health checkup for employees
- Handle with passport, visa, air- ticket procedures for employees or visitors (if any).
- Follow up company’s equipment and periodic inspection as the regulations.
B- Import operation & Law:
- Liaison with all relates vendor for necessaries to do Quality Declaration for import goods
- Update new imported law (if any) to relate parts
- Explanation to supplier the steps on how to import foods into Vietnam
- Assist employee to execute all operational matters pertaining to import documents and follow up
- Register Quality Declaration Certificate for food product before import
- Reviewing and reporting official and legal matters
- Assist employee on import process
- Solve if there is any problem relate to customs and report to manager

Yêu cầu công việc

- College degree or higher in Human Resources, Business Administration, Import- Export or related fields.
- Good organizational and work arrangement skills
- Ability to work independently and in a team
- Careful, meticulous and highly responsible
- Proficient in Microsoft Office, Excel...
- Ability to handle situations and solve problems well
- Priority is given to candidates with knowledge of the import- export industry
- Basic English communication skills

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-08 11:05:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Nhân viên hành chính văn phòng - Mã tin đăng: 4701651. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN GOURMET PARTNER VIỆT NAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Hành chính - Văn phòng
Cấp bậc
Mới Tốt Nghiệp
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Thời vụ/ Nghề tự do, Thực tập
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
07/11/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây