Portfolio Management Assistant

CÔNG TY CỔ PHẦN BẤT ĐỘNG SẢN SƠN KIM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 3, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Mô tả công việc

Job Purpose
We are seeking a dynamic and professional Portfolio Management Assistant with a strong attention to detail and commitment to excellent in supporting portfolio management operations. Frequent work will include but not limited to:
Key Responsibilities
Admin tasks
• Secretarial support for team including preparation and collation of materials required by the Project, Consultants, Contractors, Local Authorities.
• Assist with English- Vietnamese translations as and when required.
• Assist with organization of office functions & conferences as required.
• Assist with travel & accommodation bookings as and when required.
• Assist with submission works for approvals.
• Any other general duty as maybe required from time to time.
• Assist with project meetings, reports and presentations, including but not limited to preparing PPT, reports, meeting agendas, meeting minutes, coordinating meetings and follow up actions.
Document Control
• Delegate clerical staff to handle large volume printings of document and drawings for use by Project team members.
• Timely inform the project team members and the construction managers on the approval status of all recommendations, change requests and tender list.
• Arrange in- house and external printing.
• Keep track with all drawings and document issued and received during construction of the project and to ensure that the most updated drawings and document related to the project are available for use by the project team.
• Provide database briefing to users and handle enquiries from all users concerned.
• Perform the duty of safe- keeping all important documents, including approved recommendations, approved change requests and approved tender list under lock and key.
• Set up a filing system of all document and drawings received for easy retrieval by the Project Team members.
• Generate regular statistical reports for the receipts and distribution of document and drawings.
• Take control on the receiving, filing, distributing and tracking of all documents related to the Project.
• Review regularly on the whole document control system and make innovation improvements.

Yêu cầu công việc

• > 3 years of experience in portfolio administration for real estate company, or related roles.
• Ability to work in a fast- paced environment and manage multiple priorities effectively.
• Excellent attention to detail, with strong analytical and problem- solving skills.
• Bachelor Degree in Business Administration, Economic or related field. Knowledge in Project Management is a plus
• Excellent communication and interpersonal skills.
• Proficiency in English.

Quyền lợi

Thưởng
International enviroment
Nghỉ phép có lương
13th and Performance bonus 2- 4 months
Chăm sóc sức khoẻ
Premium Healthcare plan for individual

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-06 11:00:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Portfolio Management Assistant - Mã tin đăng: 4864979. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN BẤT ĐỘNG SẢN SƠN KIM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Trình độ yêu cầu
Đại Học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Full-time
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
27/12/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây