Receptionist

HIGHGATE PROPERTY MANAGEMENT
Mức lương
8 - 12 triệu
Địa điểm làm việc
Quận 3, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Working location: Lavis 18 Residence- Cu Xa Do Thanh, District 3
Working time: on- shift: 6am- 2pm, 2pm- 10pm, 10pm- 6am; 6 days/week; 1 day off/week
Main tasks:

To answer the telephone promptly according to the standard set by the hotel. Never let the phone ring more than 3 times
Assist in whatever way to promote and up sell the Apartment’s products and service
Registrating guests information into the computer
Courtesy and politeness are to be observed at all times and freely communicate with guests. Give guests complete and immediate attention to their complaints and requests
Assist in facilitating a fast, smooth and pleasant check- out
Maintain friendly rapport with guests in order to ensure their goodwill and repeat business
Report to Admin cum Operations Executive
Welcoming guests
To work and be totally familiar with the computer system and maintain the computer discipline at all time. All CSR have to log in and log out with their personal password at all times
Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time
Aware and familiar with measures and procedures to follow during emergency situations
Be totally familiar with room amenities, layout, rate structure, outlets (e.g. promotions, banquet, function, party etc.)
Ensures that all repeat guests are accorded personalized service recognize and welcome
To maintain cleanliness I work areas at all times
Answering & receiving, sending mails, packages to internal/ external
Familiar with the Apartment’s policies and procedures, product, service, rates, special events, city and local information and promotes such whenever possible.
Prepare and checking all key card holder, registration card, room status etc.
To always read the Front desk Log Book at the beginning of the shift
Keeps a visible and active presence in the lobby asking all guests and visitors if they require assistance
Handles guest’s complaint or requests and liaise with the department concerned to ensure immediate follow up
Be well groomed at all time and maintain a friendly cheerful attitude
To monitor the main entrance, Driveway, Gym, Swimming pool to make sure that prompt assistant to customer as always
Co- ordinate with Housekeeping department to ensure that rooms assigned to guests are in order

Yêu cầu công việc

Làm việc tại: Cư xá Đô Thành, Quận 3
Thời gian làm việc: xoay ca: 6am- 2pm, 2pm- 10pm, 10pm- 6am; 6 ngày/tuần
Nhiệt tình, thân thiện, hòa đồng
Tốt nghiệp chuyên ngành Quản trị Khách sạn, Nhà hàng hoặc Du lịch
Kỹ năng tin học văn phòng & giao tiếp tiếng Anh tốt
Từ 6 tháng đến 1 năm kinh nghiệm lễ tân tại các Khách sạn, Resort

Quyền lợi

Lương: 7,000,000/tháng
Service charge: 1,000,000- 2,000,000/tháng
Trợ cấp cơm trưa: 30,000/ngày làm việc
Môi trường thân thiện, ổn định, công ty có chính sách và lộ trình thăng tiến rõ ràng
Thưởng hiệu quả công việc hàng năm
Tham gia đầy đủ BHXH, BHYT, BHTN
Thưởng lễ/Tết & tặng quà các ngày 8/3, 20/10
Bảo Hiểm Chăm sóc sức khỏe PVI
Lương tháng 13

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-28 17:15:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Receptionist - Mã tin đăng: 4455139. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

HIGHGATE PROPERTY MANAGEMENT

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
18/07/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây