Receptionist

KHÁCH SẠN NOVOTEL SAIGON CENTRE
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 3, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Overview of duties
"• Welcomes guests and takes care of them from their arrival through to departure
• Helps meet the department&039;s quantitative targets through his/her sales efforts"
• Contributes to guests&039; permanent satisfaction by providing high quality services throughout their stay
"• Welcomes guests as soon as they arrive with due care and attention
Customer relations
Main responsibilities
• Handles any guest complaints and/or remarks; provides a response as soon as possible
• Anticipates guests&039; needs and takes them into consideration
• Ensures that administrative procedures never take priority over guest relations
• Conveys the brand and hotel image through his/her irreproachable attitude"
• Helps encourage customer loyalty by developing friendly, personalised relationships
Professional techniques / Production
"• Carries out all operations concerning guest arrival and departure in compliance with internal procedures
• Depending on the type of hotel, may handle reservations outside the opening hours of the reservations department"
• Handles phone calls
• Passes on information as necessary to other departments (floor staff, technical etc) and to other members of the front- desk team
• Ensures that all guest documentation is available and up- to- date
• Informs guests about the formalities, any special conditions relating to their stay and the services available
Commercial / Sales
"• Promotes the hotel&039;s range of services in order to increase sales
• Encourages synergy within the marketplace by applying the inter- hotel coordination policy. Advises guests on potential trips to other Accor hotels."
• Promotes the brand and/or Group loyalty programe, adapting the sales pitch to suit the guest&039;s needs
• Applies and actively supports the hotel&039;s pricing policy in order to increase REVPAR
Management and administration
"• Respects procedures governing invoicing and cash operations.
• Manages the cash under his/her responsibility
• May be asked to prepare and send reminder invoices to debtors"

Yêu cầu công việc

• Sales oriented
• Vocational diploma or degree in hospitality- food & beverage and/or anyone eager to work in the sector regardless of their educational background, pending validation of their skills
• Good presentation and confident speaking skills
• Good listening skills and ability to anticipate
• Team spirit
• Dynamic
• Good interpersonal skills, guest oriented and service minded
• Fluent in the national language, business English
• Computer literate (Windows environment)

Quyền lợi

- Service charge
- Manual outing trip
- Salary
- Hotel&039;s uniform
- Parking free
- Hotel&039;s meal

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 12:30:34

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Receptionist - Mã tin đăng: 4140718. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: 167 Hai Bà Trưng, Phường 6, Quận 3, TP Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Trình độ yêu cầu
Trung cấp - Nghề
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
03/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây