Senior Customer Journey Management Specialist

FE CREDIT
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 4 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Provide operation support and propose operational solutions for ongoing journeys to ensure a seamless user journeys: address user issues, and collaborate with operational stakeholders (Product; Customer, IT ...) in case of system errors.
Participate in the development of product digitization features in the customer journey
Report issues to line managers in assigned tasks
Prepare reports for management and deliver to related parties
Communicate with related party to update about project progress
Creative thinking, propose new digital solutions/journeys to enhance CVP, process & service providing for business units.
Responsible for supporting the development of a specific implementation timeline and implementing, monitoring the implementation of digital initiatives/projects to ensure the correct implementation according to the timeline approved by the BOD
Participate in the development and implementation of the project
Responsible for monitoring, updating and reporting to the manager on implementation progress, costs and issues during implementation;
Responsible for working with related units to assist in solving arising problems/risks during implementation/project monitoring/initiatives/change requests
Support to design and develop digital products & features (part of the digital journey) according to Agile methodology
Coordinate with related departments (Products, OPS, IT) to support the development of initiatives, digitization projects, launch (go- live), monitor performance to achieve expected results

Yêu cầu công việc

Bachelor Degree in Business/ Banking/ Finance/ Information Technology
Good communication and presentation skills
Language requirements – Fluent Vietnamese & English
At least 2- 4 years of experience in project management/product development, especially in digital journeys/products related to retail credit card & consumer lending products
Problem solving and negotiation skills
Computer skills: skills in Microsoft Office applications (Powerpoint, Project)

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-22 04:00:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Senior Customer Journey Management Specialist - Mã tin đăng: 4578630. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Tầng trệt, 144 Cộng Hòa, P12, Q.Tân Bình, TP HCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 4 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây