(Senior) Executive – Customer Experience Excellence

CÔNG TY CỔ PHẦN DỊCH VỤ DI ĐỘNG TRỰC TUYẾN (VIẾT TẮT M_SERVICE)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

We’re seeking a detail- oriented Customer Experience Specialist to join our Customer Experience Excellence team. This role combines data analysis, project management, and stakeholder collaboration to drive improvements based on customer insights. This role requires a keen eye for detail, excellent analytical skills, and a proactive approach to identifying and addressing potential challenges in the customer journey. Success in this position will contribute significantly to building a positive brand image and fostering long- term customer relationships.


What you will do

Feedback analysis & reporting (40%)
Analyze customer feedback data to identify patterns, trends, and business impact;
Develop and maintain feedback classification systems;
Create comprehensive insights reports and recommendations for stakeholders;
Provide periodic reports on product/service performance and project status;
Project management & stakeholder collaboration (40%)
Drive feedback- related initiatives from ideation to implementation;
Coordinate with cross- functional teams (Product, Business, Tech) on improvement projects;
Manage escalations and critical issues;
Maintain effective communication with internal and external stakeholders;
Strategy & process Improvement (20%)
Support development of customer experience enhancement strategies;
Identify process improvement opportunities;
Assist in implementing operational excellence initiatives;
Contribute to customer satisfaction and loyalty programs;


What you will need

Sense of ownership, a growth mindset, and the ability to recommend solutions which are scalable. Eager to learn & adaptability;
Bachelor’s degree in relevant field;
Experience with data analysis and reporting tools;
Strong analytical and problem- solving abilities. Know how to use SQL language in data retrieval, analysis, calculation is a plus;
Excellent communication and interpersonal skills.
Knowledge about online payment (e- commerce, fintech, finance, e- banking, etc.) is a plus;
3+ years experience in customer experience, data analysis, or project management;

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-27 16:00:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin (Senior) Executive – Customer Experience Excellence - Mã tin đăng: 4918331. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Lầu M, Toà nhà Petroland, 12 Tân Trào, P. Tân Phú, Q.7, Tp. Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Fulltime
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
11/02/2025
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây