Senior Executive – Customer Experience Excellence

CÔNG TY CỔ PHẦN DỊCH VỤ DI ĐỘNG TRỰC TUYẾN (VIẾT TẮT M_SERVICE)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc


What you will do

Performance Metrics Definition and Monitoring:
Define and monitor key performance metrics related to services to proactively identify and address potential gaps.
Translate performance metrics into meaningful insights to drive strategic decisions.
Continuous Improvement Initiatives:
Drive improvement initiatives to resolve user pain points and address services performance gaps.
Collaborate with cross- functional teams to implement changes that positively impact the overall customer experience.
Stakeholder Collaboration:
Collaborate with various stakeholders to gain a deep understanding of operational processes.
Investigate problem areas within processes and recommend transformational solutions to enhance the customer experience.
Project Support:
Assist Line Manager in implementing improvement projects related to customer operations.
Contribute to the development and execution of strategies that elevate customer satisfaction and loyalty.


What you will need

Minimum Qualifications
University degree with quantitative/statistics coursework such as Business, Economics, Marketing, or relevant fields
Key Skills/Experience Required
Everyday passionate in improving customer satisfaction and experience;
Ability to collect, organize, and analyze significant amounts of information with high attention to detail;
Effectively collaborate within a team as well as work independently;
Good at problem solving and enjoy root cause analysis, especially in connecting the dots;
Willing to search for new standards and/or global best practices to optimize solutions;
Experience/ knowledge in process design and/or project management is a plus
Enjoyed fast- paced environment, opened to learn and adapt.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-09 17:25:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Senior Executive – Customer Experience Excellence - Mã tin đăng: 4704421. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Lầu M, Toà nhà Petroland, 12 Tân Trào, P. Tân Phú, Q.7, Tp. Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Fulltime
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
06/12/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây